• Spiderman

    Övervägande nackdelar med lång penis

    Visst är det kul att kunna visa upp en lång och ståtlig snabel, men faktum är, det är i längden är mer irriterande än roligt. Min fru klagar ofta på att det gör ont, att jag kommer för långt in, att jag stöter för hårt osv. Dessutom känner jag ofta att det sticker i ollonet när jag träffar spiralen. Givetvis blir det värre, eller bättre beroende på vilka ställningar vi änvänder, med faktum kvarstår, jag måste alltid vara försiktig så att jag inte stöter för hårt.... Någon som har ett bra knep för att komma runt det här?

  • Svar på tråden Övervägande nackdelar med lång penis
  • Anonym (Ditt ansvar)

    Du får väl lära dig att kontrollera dig själv, om det gör ont på både henne och dig kör du ju på för hårt/djupt!

  • Anonym (?)

    Varför ska det vara kul att vissa upp en stor penis?

    Oavsett utseende är man lika mycket värd.

    På samma sätt som det borde vara även för kvinnor.

  • Anonym (?)

    Räcker inte det med att du ställer dig extra långt bort ifrån tjejen?

    Eller använd dig av något redskap för att du ska kunna stoppa in penisen så den passar bättre i slidan.

  • villbusa

    Du får väl sätta ett "stopp" på kuken ... så att du inte bottnar. Prova med ungarnas uppblåsbara armpuffar de har när de simmar ... då kan du trycka på så mycket du orkar .

  • redstripe

    jag beklagar ts

    Men lite glad blir jag ändå av att höra problemen med lång penis när jag sitter med min korta penis.

  • Anonym (Blomman)

    Finns väl hjälpmedel att trä på så den inte kommer för långt in?

    Minns ett avsnitt om det var Sex and...city. En av tjejerna träffade någon välutrustad. Hon tog en apelsin och gjorde hål i mitten och satte på hans kuk...haha.

  • Anonym (3 på 3)
    Spiderman skrev 2019-02-03 09:01:43 följande:

    Visst är det kul att kunna visa upp en lång och ståtlig snabel, men faktum är, det är i längden är mer irriterande än roligt. Min fru klagar ofta på att det gör ont, att jag kommer för långt in, att jag stöter för hårt osv. Dessutom känner jag ofta att det sticker i ollonet när jag träffar spiralen. Givetvis blir det värre, eller bättre beroende på vilka ställningar vi änvänder, med faktum kvarstår, jag måste alltid vara försiktig så att jag inte stöter för hårt.... Någon som har ett bra knep för att komma runt det här?


    Känner igen problemet.

    Min fru fick ofta ont om jag kom för långt in. Fick alltid vara mer eller mindre försiktig beroende på ställning. Ibland var det sjukt frustrerande att inte få köra den ända in till roten. Hon tog ofta ett grepp runt kukroten med sin ena hand för att jag inte skulle komma för långt in vilket på sätt och vis var skönt för mig och vi båda kunde slappna av. Men det funkade bara i vissa ställningar. Däremot kunde hon ta hela längden utan problem där bak. Att få stöta hårt ända in till roten gjorde att jag blev lite väl förtjust i analsex. Hon fick inte ut så mycket rent fysiskt av analsex så det var inget bra allternativ. Så det blev mest vanliga samlag med stor försiktighet i 10 års tid.

    Men sedan fick vi 3 barn på 3 år och efter det är problemet helt borta och jag kan köra på hur hårt och djupt jag vill. Vi känner båda tydligt att kuken går i botten på henne, men det gör aldrig ont och hon gillar känslan.

    Så 3 snabba var lösningen för oss. Kanske inte funkar för er men det är värt ett försök =)
  • Spiderman

    Har hittat lösningen! Köpte en fleshlight på Wish. Tar man ut innehållet så kan man sticka snoppen rakt igenom, rullar man upp kanterna en bit, så blir det perfekt, bara att köra på!

  • Anonym (Marina)

    Min man har också väldigt lång men förstår inte hur det kan vara ett problem. Visst, några gånger i början möjligtvis. Men sen får du väl anpassa dina stötar så det inte känns obehagligt för henne. Eller är du totalt novis?

    Och när man rider är det ju inga som helst problem. Då är det ju bara att anpassa som kvinna hur mycket man vill ta in.

  • Anonym (Hur långa?)

    Hur stora kukar har era män?

    min mans är 12 cm och han når aldrig in hela vägen om jag så har benen över hans axlar..

  • Anonym (Katrin)

    Vilken söt liten snopp han måste ha..:) Min man har enligt sig själv 19cm i längd och 16 cm omkrets. Det blir ett väldigt tryck när han går in början.


    Anonym (Hur långa?) skrev 2019-03-23 11:28:45 följande:

    Hur stora kukar har era män?

    min mans är 12 cm och han når aldrig in hela vägen om jag så har benen över hans axlar..


  • Anonym (X)

    Känner igen mig. Vi män verkar aldrig bli nöjda med våra könsorgan. De som verkar ha mindre verkar dock må sämre tror jag. Sedan läser man ibland att folk med större är kassa i sängen för de tror att de inte behöver prestera när de har en stor och att kvinnor bara tycker det är jobbigt. Då sätter det spöken i huvudet på en.

    Jag är ändå rätt nöjd med min har jag kommit på.

    Hade samma problem med spiral som du men det försvann. Tror fortfarande spiralen sitter rätt men den måste ha flyttat på sig för det skaver inte på mig längre. Annars har jag inget bra tips. Men min är inte gigantisk så jag ligger väl precis på gränsen.

Svar på tråden Övervägande nackdelar med lång penis