• Äldre 3 Feb 20:27
    365 visningar
    8 svar
    8
    365

    Pojkväns katt blivit sjuk behöver förbereda mig inför vad som kan vara felet

    Min pojkväns katt som är 3år har nu under 3 dagar blivit mer och mer stillsam äter mindre dricker mindre. Igår så ville hennes vänstra bakben inte följa med, var i kontakt med djursjukhuset, men hon piggna till sig lite. Men under dagen som gått har hon sovit mer och har under dagen nu har hon dragit in sina framtassar som hon aldrig har gjort tidigare. Nu har hon svårt att resa sig.. Någon som kan förklara vad som händer med henne... Kommer åka in med henne men vill mest vara lite förberedd på min sambos reaktion och såklart min också.

    Tacksam för svar

    Mvh L-L

  • Svar på tråden Pojkväns katt blivit sjuk behöver förbereda mig inför vad som kan vara felet
  • Äldre 3 Feb 20:33
    #1

    Åk in med katten nu.

  • Äldre 3 Feb 20:36
    #2

    Påväg

  • Äldre 3 Feb 20:38
    #3

    Var inte riktigt det jag var ute efter som svar. Till sjukhuset ska hon såklart och som sagt påväg.

  • Äldre 3 Feb 21:00
    #4

    Var beredd på det värsta. Ngt liknande hände en bekants katt och den klarade sig inte :/ Vet inte vad det var men kanske en tumör :/

  • Äldre 3 Feb 21:19
    #5

    Tyvärr är det precis dit mina tankar går.

  • Äldre 3 Feb 23:27
    #6

    Tack för svaren. ????????

  • Tiffan­y
    Äldre 4 Feb 01:14
    #7

    Fick ni reda på vad felet var? Hoppas lille missen blev eller blir bra <3

  • Äldre 4 Feb 03:46
    #8

    Nä men Oj så fel det svaret jag skrev sist. Skulle ju ABSOLUT INTE vara???!!!!

    Utan !! ????

Svar på tråden Pojkväns katt blivit sjuk behöver förbereda mig inför vad som kan vara felet