Inlägg från: CitronTulo |Visa alla inlägg
  • CitronTulo

    Helt motsatta bud vad gäller profilbilder!

    Välj en bil som du själv gillar! Om du vill ha en tydlig bild som visar hur du ser ut så attraherar du förmodligen likasinnade tänker jag! Profilbilden är ju motsvarande första intrycket när man ser någon IRL.

    När jag nätdejtade och grovgallrade mellan profilerna baserat på profilbild och alias (MrBig och co gick bort..) så valde jag ofta bort gymkillar, äventyrare och de med en stor stark i näven då det generellt inte är personligheter som brukar tilltala mig.
    Eftersom jag gillar djur så är det, för mig, fint med en bild där han poserar med sin hund eller katt! (Sen är det ju synd när det visar sig att killen poserar med sin syrras hund på profilbilden just för att han har läst undersökningar angående att man ska posera med husdjur för att locka kvinnor..).

  • CitronTulo
    tankfull skrev 2019-02-05 16:08:58 följande:
    Hahaha! Kunde inte låta bli att skratta - ja, det är ju synd om killen poserar med sin syrras hund! Ser framför mig en man som håller lite avigt i en Chihuahua sådär Skrattande
    Jag förstår hur du tänker med att locka likasinnade. Vill inte verka för tråkig heller bara genom att bara sitta/stå rakt upp och ned. Och samtidigt inte för utstuderat poserande.
    Jag har bara en liten skruttig dvärghamster att posera med, och han är just nu tufsig och orange av köttfärssås och kletig av ögonsalva, så han attraherar nog inte så många.... Får väl tvätta av honom och fluffa till honom, ha, ha!
    Nej, skämt åsido, jag ska nog ha en rätt neutral profilbild tror jag. Lite lagom dekolletage kanske bara för att piffa till det hela.
    Fluffa till hamstern du, kanske en liten rosett som pricken över i?? haha!!
    Oavsett profilbild så verkar du ha en härlig personlighet och humor, det kommer du långt på också när du väl har lockat dem till din sida!
Svar på tråden Helt motsatta bud vad gäller profilbilder!