• Flawless

    Hittade min bästavän i min och min mans säng...

    Känner att jag verkligen behöver skriva av mig och få höra andras åsikter även om jag redan bildat upp min åsikt själv och vill bara tala om att jag även är gravid i vecka 30... Som rubriken säger så hittade jag min ?BÄSTAVÄN? i under kläder i min och min mans säng. Jag hade inte hört av min man på 1 dag och tyckte hela situationen kändes konstig... vi hade bråkat av olika skäl så jag sov över hos en familjemedlem. På morgonen fick jag en dålig magkänsla och gick till vår gemensamma lägenhet och då har han bytat lås. Jag bankar och bankar men han öppnar inte dörren och jag kan se genom nyckelhålet som man låser dörren med där uppe att det hänger en jacka som inte tillhör mig. Och jag kände igen jackan men kunde absolut inte tro att det var min bästaväns, vad skulle hon göra där liksom? Dom känner ju inte varandra?... efter mycket plingande så öppnar han dörren och utan och prata ett ord med honom springer jag in i rummet lyfter på täcket och där ligger hon, min bästavän. Mina tårar rann jag viste inte vad jag skulle göra jag kollar på dom båda två och känner att jag bara vill spy, hur kan dom båda två gå bakom min rygg på detta viset? Min ?bästavän? börjar gråta och ber om ursäkt och det aldrig va meningen att något skulle hända och han är bara tyst. Detta hände för 1 vecka sedan nu och vet inte hur jag ska gå vidare. Vi skulle ha ett fint liv med vår lilla bebis och vår dotter som vi redan har:(... jag vill bara kunna gå vidare men allt känns piss... någon som gått igenom liknande? Tips på hur jag kan tänka eller göra för att glömma detta? Bilden jag har i mitt huvud från händelsen går inte bort, den spökar i mitt huvud hela tiden känns verkligen som jag inte ser något ljus och känner mig så fruktansvärt sviken av båda 2. :(

  • Svar på tråden Hittade min bästavän i min och min mans säng...
  • Mammissen5

    Hade aldrig någonsin pratat med den vännen igen..bett henne fara och flyga. Hade även lämnat mannen men för barnens skull liksom ändå föröska samarbeta i framtiden. Men skulle ju aldrig ta tillbaka honom. Du kommer aldrig kunna lita på han igen..eller henne!

  • Matttanten

    Han har bytt lås när du är borta i 24timmar? Det låter enormt märkligt, speciellt som det är er gemensamma lägenhet. Varför skulle han då öppna om han avsåg hålla dig ute
    Vart befann sig dottern som ni tidigare ha i allt detta?

    Denna tråden känns tyvärr väldigt fejk.

  • Flawless
    Mammissen5 skrev 2019-02-08 17:21:58 följande:

    Hade aldrig någonsin pratat med den vännen igen..bett henne fara och flyga. Hade även lämnat mannen men för barnens skull liksom ändå föröska samarbeta i framtiden. Men skulle ju aldrig ta tillbaka honom. Du kommer aldrig kunna lita på han igen..eller henne!


    Nej hon bröt jag kontakten med direkt... han vill jag ju bara bryta kontakten med helt men det går ju inte för barnen...
  • Flawless
    Matttanten skrev 2019-02-08 17:46:59 följande:

    Han har bytt lås när du är borta i 24timmar? Det låter enormt märkligt, speciellt som det är er gemensamma lägenhet. Varför skulle han då öppna om han avsåg hålla dig ute

    Vart befann sig dottern som ni tidigare ha i allt detta?

    Denna tråden känns tyvärr väldigt fejk.


    Ja det är väldigt märkligt tycker jag också! Men så det är det tråkigt att du tror att det är fejk när mår oerhört dåligt över detta...
  • Tow2Mater

    Var är dottern i allt detta drama? Bråka, fly hemmet och sova nån annanstans, sen banka på och vilja bli insläppt... Det är väl inget man gör med ett barn i handen? Var har du varit en vecka? Var har barnet varit?

    Klart du inte glömmer, men med barn i bilden jobbar man på även såna här saker och försöker lappa ihop allt.

Svar på tråden Hittade min bästavän i min och min mans säng...