• Äldre 8 Feb 20:18
    84 visningar
    2 svar
    2
    84

    Help a sister out snälla ni

    Hej flickor.

    Jag ligger här o lider just nu. Vet inte vad som händer i min kropp. Jag o sambon har precis beslutat att skaffa barn. Vi låg den 31/1. Dagen efter då fick ja positivt ägglossningstest men då var sambon inte hemma. Så vi låg så fort han kom hem den 2/2.

    Nu till min konstiga fråga. Jag har haft molvärk i magen sen min ägglossning och min mens ska inte dyka upp förrän 17/2. O min mens brukar vara precis. Mensvärk brukar ja få två dagar innan ungefär.

    De drar i magen, känner att de bränner liksom en annan slags mensvärk samt att de svider i min näsa i bland. Skit konstigt..

    help me !! Har någon annan upplevt detta eller borde ja söka sjukvård ?

  • Svar på tråden Help a sister out snälla ni
  • Cis
    Äldre 9 Feb 00:44
    #1

    Hihi så hade jag när jag var gravid. Började ca 7 dagar efter ägglossning. Men hoppas inte för mycket, du kan ju vara skengravid också, men jag tror du är gravid!

  • Äldre 9 Feb 04:36
    #2

    [quote=79429902][quote-nick]Cis skrev 2019-02-09 00:44:29 följande:[/quote-nick]Hihi så hade jag när jag var gravid. Började ca 7 dagar efter ägglossning. Men hoppas inte för mycket, du kan ju vara skengravid också, men jag tror du är gravid![/

    Åååååh ja hoppas det. För i vanliga fall brukar ja bara ha ont på under ägglossningen sen går de över.

    Herregud de har gått än vecka över ÄL o fortfarande samma känsla typ :/

    Hoppas på pluss snart ????????

Svar på tråden Help a sister out snälla ni