• liz1981

    Positivt eller inte?

    Hjälp mig här.

    Är detta positivt?

    Mått knepigt i veckan, svagt illamående, idag ömmar brösten och känner mig smått svullen nertill i magen.

    Kom inte fram något streck direkt. Lät det ligga, efter en timme ser det ut så här...?

    Vet att man inte ska avläsa något 30 min efter testet är taget, men man blir fundersam...

    Om detta är positivt så funkar iaf inte minipiller på mig. För det här var inte planerat.

  • Svar på tråden Positivt eller inte?
  • liz1981


    Tre dagar på rad. Överst i förrgår, längst ner i morse.

    I morse såg jag något efter 20 min.

    Spökstreck stegrar väl inte på detta viset...
  • Busarew
    liz1981 skrev 2019-02-10 10:27:18 följande:

    Tre dagar på rad. Överst i förrgår, längst ner i morse.

    I morse såg jag något efter 20 min.

    Spökstreck stegrar väl inte på detta viset...


    jo det gör det om du väntar för länge. Man ska inte läsa av ett test efter angiven tid då det kan bli ett missvisande resultat då
  • Orkide

    Mina streck har blivit starkare efter atttiden gått ut. Så jag skulle tro att du är gravid.

  • Joannajoanna
    liz1981 skrev 2019-02-10 10:27:18 följande:

    Tre dagar på rad. Överst i förrgår, längst ner i morse.

    I morse såg jag något efter 20 min.

    Spökstreck stegrar väl inte på detta viset...


    Jag har alltid fått tokblanka streck på rfsu. brukar kolla så ögonen svider typ men ser ingenting. hade ja fått som ditt nedersta hade ja faktiskt trott ja va gravid.
  • Joannajoanna

    Vet inte om de hjälper men sist ja va gravid såg de ut såhär.

    längst upp nytaget, samma dag va ja till bm (hade redan ett annat ärende dit) å hon bekräfta att de va posetivt. mittenbilden är de understa testet nytaget 2 dagar efter. bilden längst ner är samma två test som ja tog kort på nu några år senare då kan man inte ens se att de va ett streck på de översta, de som bm oxå tyckte va posetivt.

Svar på tråden Positivt eller inte?