• Anonym (Nyfiken)

    Porrfilm bland tjejer?

    Hej!

    Som jag förstått det som är det tabu att säga att man som tjej gillar att kolla på porrfilm. Med anledning av det så undrar jag. Hur ofta kollar ni på porrfilm?

    Ni får även gärna kommentera i fall ni anser det vara tabu?

    Jag har själv aldrig hört någon tjej som sagt att de tänder på att kolla på porrfilm, därav min åsikt att det är tabu.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Porrfilm bland tjejer?
  • Anonym (Hm)

    Men det finns ju flera sådana här trådar som är aktiva redan, där har det framkommit att det inte är särskilt tabu och många har redan skrivit hur ofta de ser på porr på ett ungefär. Varför ännu en då svaren blir liknande?

  • Anonym (lesbiskt)

    Bästa porrfilmen hittade min bästa killkompis till mig och laddade ner. Den hette A lesbian romance, hade inte varit så kåt på år och dar en bit in i filmen och onanerade i samma rum som honom när han sov. 
    Har försökt att hitta den igen, men har inte lyckats.

    Har även hört talas om en regissör som är kvinna som gör vuxenfilmer för både heterokvinnor och homokvinnor, dessa vore nog mer än värda att kolla på!

  • Johannako

    Jag tycker inte det är tabu, jag är öppen med mina vänner och killar jag träffat att jag tittar och tänder på porrfilmer. Varför skulle det vara annorlunda för mig om man jämför med killar som tittar på porr? Vi måste komma ur den här uppdelningen anser jag könet spelar ingen roll när det kommer till sådant här

  • Lahall
    Anonym (lesbiskt) skrev 2019-02-20 21:37:44 följande:

    Bästa porrfilmen hittade min bästa killkompis till mig och laddade ner. Den hette A lesbian romance, hade inte varit så kåt på år och dar en bit in i filmen och onanerade i samma rum som honom när han sov. 
    Har försökt att hitta den igen, men har inte lyckats.

    Har även hört talas om en regissör som är kvinna som gör vuxenfilmer för både heterokvinnor och homokvinnor, dessa vore nog mer än värda att kolla på!


    Skulle tänka mig att det kan var Erika Lust
  • Underhill
    Johannako skrev 2019-02-21 07:48:31 följande:
    Jag tycker inte det är tabu, jag är öppen med mina vänner och killar jag träffat att jag tittar och tänder på porrfilmer. Varför skulle det vara annorlunda för mig om man jämför med killar som tittar på porr? Vi måste komma ur den här uppdelningen anser jag könet spelar ingen roll när det kommer till sådant här

    Helt riktigt.
    E vi överens så kör vi
  • tankfull

    Tabu är det inte, bara inte intressant alls. Synd att män blir porrskadade också, det förstör nog sexlivet för många.

  • Anonym (Jepp)

    Ja jag tittar då o då på det. Och tänder på det.

    Men det är nog som du säger tabu för tjejer.

    Men jag skulle nog ändå tycka att det är lite osmakligt om en kille bara plötsligt skulle säga ja men jag tittar på porrfilm mm. För mig är det något intimt som jag antingen tittar på för mig själv eller tillsammans med min man. Visst om någon frågar skulle jag kunna säga att jag tittar på det utan att gå in på detaljer. Jag menar jag tar för givet att folk antar att jag har sex med min man och då går jag ju inte runt omkring och pratar om att jag har det liksom.

  • Anonym (Jepp)

    Ja jag tittar då o då på det. Och tänder på det.

    Men det är nog som du säger tabu för tjejer.

    Men jag skulle nog ändå tycka att det är lite osmakligt om en kille bara plötsligt skulle säga ja men jag tittar på porrfilm mm. För mig är det något intimt som jag antingen tittar på för mig själv eller tillsammans med min man. Visst om någon frågar skulle jag kunna säga att jag tittar på det utan att gå in på detaljer. Jag menar jag tar för givet att folk antar att jag har sex med min man och då går jag ju inte runt omkring och pratar om att jag har det liksom.

Svar på tråden Porrfilm bland tjejer?