• Anonym (Kaffedraken)

    Vad skulle du tycka om din partner är bisexuell/pansexuell?

    Skulle din partners bi- eller pansexulitet påverka dig?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-02-10 20:29
    Ja, ja, stavfel...

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad skulle du tycka om din partner är bisexuell/pansexuell?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag attraheras ju själv av killar så jag skulle knappast kunna klandra min man ifall han också gör det.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Får vara hur bisexuell hon vill. Men det ger ingen ursäkt att gå och ligga till höger och vänster.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Praktisk) skrev 2019-02-10 20:46:03 följande:

    Får vara hur bisexuell hon vill. Men det ger ingen ursäkt att gå och ligga till höger och vänster.


    Håller nästan med, ska det liggas på annat håll oavsett läggning, då vill jag veta det. Ärlighet före trohet.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag skulle absolut inte klara av att vara med en man som vill ha sex med andra män. Homosexuella män har jag absolut ingenting emot och jag har inga moraliska betänkligheter vad det gäller andra människors förhållanden - folk får göra som de vill bara de inte gör varandra illa. Men själv skulle jag inte klara av det känslomässigt, jag vill ha en man som bara är attraherad av kvinnor.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag vill ha en partner med likadan sexualitet som mig.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Praktisk) skrev 2019-02-10 20:46:03 följande:

    Får vara hur bisexuell hon vill. Men det ger ingen ursäkt att gå och ligga till höger och vänster.


    Var kom det ifrån? 
    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Är bisexuell kvinna men säger nej ändå. Jag vill ha en lesbisk eller bisexuell (bi-curious är också ok) kvinna eller en straight man. Inte bisexuella män, nej tack. Det är lite...äckligt tycker jag. Givetvis inte homosexuell man heller men det är ju inte aktuellt om han inte fejkar och är i garderoben.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Praktisk) skrev 2019-02-10 20:46:03 följande:

    Får vara hur bisexuell hon vill. Men det ger ingen ursäkt att gå och ligga till höger och vänster.


    DeathByPickles skrev 2019-02-11 04:56:40 följande:

    Var kom det ifrån? 


    Det kom från hjärtat. Önskar hon ha sex med andra män, kvinnor eller djur så kan hon gå.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Bikvinna) skrev 2019-02-11 06:45:47 följande:

    Är bisexuell kvinna men säger nej ändå. Jag vill ha en lesbisk eller bisexuell (bi-curious är också ok) kvinna eller en straight man. Inte bisexuella män, nej tack. Det är lite...äckligt tycker jag. Givetvis inte homosexuell man heller men det är ju inte aktuellt om han inte fejkar och är i garderoben.


    Lite lagom dubbelmoral sådär Solig
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Praktisk) skrev 2019-02-11 08:49:30 följande:
    DeathByPickles skrev 2019-02-11 04:56:40 följande:

    Var kom det ifrån? 


    Det kom från hjärtat. Önskar hon ha sex med andra män, kvinnor eller djur så kan hon gå.

    Fast det är ju ingen som överhuvudtaget pratat om otrohet, jag undrar mest varför du drar upp det? 


    Och djur? Nu tramsar du ju bara. 


    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
Svar på tråden Vad skulle du tycka om din partner är bisexuell/pansexuell?