• Anonym (Klump i magen.­)
    Äldre 11 Feb 06:23
    209 visningar
    7 svar
    7
    209

    Ni som lämmnat en destruktiv relation.Lever i en galen relation jag är på väg att lämmna.Ge gärna seriösa tips och råd.

    Har haft en längre relation med en man.Jag nu måste lämmna.Skriver mer snart.Ni som lämmnat hur har ni gjort.

  • Svar på tråden Ni som lämmnat en destruktiv relation.Lever i en galen relation jag är på väg att lämmna.Ge gärna seriösa tips och råd.
  • Anonym (bara gå)
    Äldre 11 Feb 11:14
    #1

    Det är väl bara att gå. Det har jag gjort. Skulle aldrig drömma om att bli kvar i en dålig relation. Mitt liv är för värdefullt för det.
    Så säg till honom att det är över. Svårare än så är det inte.

  • Anonym (Klump i magen.­) Trådstartaren
    Äldre 11 Feb 11:32
    #2

    Ja jag ska gå.Det händer för mycket konstiga saker med honom.Han är väldigt neddy.Nästan som att ha ett barn till.Mer änn en vuxen man.Mår illa.Ska vidare.Samlar mig nu.

  • Anonym (A)
    Äldre 11 Feb 15:22
    #3

    Lämna honom.

  • Äldre 11 Feb 15:30
    #4

    Jag sa att jag ville separera. Han trodde jag skämtade men då sa jag de 5 förödande orden som sätter stopp på vilken relation som helst:

    -Jag älskar inte dig mer

    Klart!

  • Anonym (Klump i magen.­) Trådstartaren
    Äldre 11 Feb 20:27
    #5

    Har lämmnat honom.Det var nödväldigt.Men är helt slut.Haft ont i magen länge.Känt obehag och mått illa inombords.Inget duger.Ska ha och ha.

  • Anonym (Lycka till)
    Äldre 5 Mar 23:43
    #6

    Jag samlade kraft och packade allt och drog 2h senare för att slippa allt tjafs å alla dumma kommentarer å gråtet efter alla fula äckliga ord för att jag skulle stanna kvar .

    Jag hade bett om hämtning och ordnat vart jag skulle bo tillfälligt . Jag ångrar inte det idag

    Man ska inte ha en elak person under samma tak . Man är värd allt de som är gott jämt

    Dumma snubbar finns de gott om men de finns många fler fina pärlor.

    Man tror inte att man kan men det gör man

    Kan kanske verka taskigt att bara dra men jag hade sagt tidigare att det inte fungerade längre

  • Anonym (joka)
    Äldre 18 Mar 17:51
    #7

    hur gick det ts? 

Svar på tråden Ni som lämmnat en destruktiv relation.Lever i en galen relation jag är på väg att lämmna.Ge gärna seriösa tips och råd.