• Äldre 11 Feb 14:02
    227 visningar
    6 svar
    6
    227

    Jobbig popupreklam

    Snälla Familjeliv, denna Lindex reklam är hopplös, den ploppar upp på hela sidan så fort man klickar på något. Vet inte hur många gånger jag varit för snabb, när jag surfar runt och då klickat på denna reklam, varpå den sidan öppnas. Det blir väldigt tråkigt att vara på FL när man blir irriterad hela tiden.

  • Svar på tråden Jobbig popupreklam
  • Äldre 11 Feb 18:32
    #1
    +1

    Jag tar med mig det till ansvarige

  • Äldre 11 Feb 18:49
    #2
    Mijja77 skrev 2019-02-11 14:02:57 följande:

    Snälla Familjeliv, denna Lindex reklam är hopplös, den ploppar upp på hela sidan så fort man klickar på något. Vet inte hur många gånger jag varit för snabb, när jag surfar runt och då klickat på denna reklam, varpå den sidan öppnas. Det blir väldigt tråkigt att vara på FL när man blir irriterad hela tiden.


    Dessvärre inte den enda reklamen som är sån.... har varit väldigt irriterande!
    I'm not crazy... My reality is just diffrent than yours....
  • hellot­here87
    Äldre 11 Feb 18:54
    #3

    Poängen är just att familjeliv vill att du ska klicka på reklamen för det genererar mer pengar i deras kassa. De gör allt för att skapa reklam som man enkelt klickar fel på.

  • Anonym (A)
    Äldre 11 Feb 19:30
    #4
    +1

    Det är därför man använder adblockers. Jag ser ingen reklam överhuvudtaget och det är underbart. Använd det eller acceptera skiten (och det är möjligt att vitlista specifika hemsidor om du är en sån som vill stötta sidor och inte blockera reklam överallt).

  • Äldre 11 Feb 20:05
    #5
    Forumvärd skrev 2019-02-11 18:32:13 följande:

    Jag tar med mig det till ansvarige


    Tack!

    Jag förstår ju varför det behövs reklam, då detta är gratis för användarna, bara jobbigt när det tar upp hela sidan så fort man klickar på något.
  • Anonym (Blir tokig.­.)
    Äldre 18 Mar 11:19
    #6
    +1

    Så var det dags igen, just när Lindex reklamen försvann så dyker denna upp, vid varje klick, fruktansvärt irriterande.

Svar på tråden Jobbig popupreklam