• Anonym (Smekt av en annan man)

    Bli smekt av en annan man

    Ja hur känns det att bli smekt mellan benen av en annan man?

  • Svar på tråden Bli smekt av en annan man
  • Anonym (Johan)

    Känns härligt. Många män är på nåt sätt mer intresserade av kuken än vad många kvinnor är. Det blir lite mer "kukfixerat" och man får verkligen känslan av att en annan man njuter av att smeka min kuk mer än vad många kvinnor gör. Kvinnor gör det för att ge mig njutning, män gör det för att dom själva njuter av att få leka med min kuk. Det blir en härligare totalupplevelse. 

  • Anonym (Smekt av en annan man)

    Det hade varit mysigt att träffa en man som vill smeka och bli smekt, och kanske mera. Men man får ju börja med det och se om jag känner för att göra mera ???? Men måste ju hitta en man först ????

  • Anders 386

    Jag har nästan ständigt haft fantasier om sex med män. Men eftersom jag är gift har jag inte vågat ta steget av rädsla för att förstöra mitt äktenskap. Har haft ganska många kontakter på BC som varit intresserade av en träff, men jag har aldrig gått längre än fantasier. Men jag uppfattar det som väldigt enkelt att hitta en man att träffa för sex. Men jag kan tycka att många män på BC har lite för grov attityd för min smak. Jag har ofta fantiserat om att träffa en man som kan bli lite mer än bara en engångsgrej för sex. Skulle vilja ha en själsfrände och KK i samma person. Nån som delar mina intressen och där man kan dölja KK-förhållandet bakom normala kompisaktiviteter. En MC-åkande KK skulle vara perfekt, kanske varvat med lite friluftsaktiviteter.  Men det har hittills aldrig inträffat och kommer aldrig att inträffa.  

    Jag tänder egentligen inte på en manskropp, men längtar efter någon för ömsesidigt runk o sug. Har några små äventyr från yngre dar som gett mersmak - kan ångra att jag inte tagit tillvara fler tillfällen...

  • Anonym (Alnico)
    Anders 386 skrev 2019-02-12 08:51:44 följande:

    Jag har nästan ständigt haft fantasier om sex med män. Men eftersom jag är gift har jag inte vågat ta steget av rädsla för att förstöra mitt äktenskap. Har haft ganska många kontakter på BC som varit intresserade av en träff, men jag har aldrig gått längre än fantasier. Men jag uppfattar det som väldigt enkelt att hitta en man att träffa för sex. Men jag kan tycka att många män på BC har lite för grov attityd för min smak. Jag har ofta fantiserat om att träffa en man som kan bli lite mer än bara en engångsgrej för sex. Skulle vilja ha en själsfrände och KK i samma person. Nån som delar mina intressen och där man kan dölja KK-förhållandet bakom normala kompisaktiviteter. En MC-åkande KK skulle vara perfekt, kanske varvat med lite friluftsaktiviteter.  Men det har hittills aldrig inträffat och kommer aldrig att inträffa.  

    Jag tänder egentligen inte på en manskropp, men längtar efter någon för ömsesidigt runk o sug. Har några små äventyr från yngre dar som gett mersmak - kan ångra att jag inte tagit tillvara fler tillfällen...


    Samma här. Jag fantiserade länge, i 6 år, innan jag vågade träffa en kille. Efter det blev det tre olika killar. Engångsträffar allihop. Längesen nu, 11 år sen. Men jag fantiserar ofta. Öppen för att träffa en man igen, men tyvärr är många lite för pang på rödbetan för min smak.
  • Anonym (...)

    2 stora skillnader mot när en kvinna runkar, dels så vet killar oftast hur de ska göra, eftersom de själva övat en del och vet hur det känns, och dels så är händerna oftast större, vilket känns lite annorlunda.

  • Anonym (Smekt av en annan man)

    Så sant så. Men var hittar man män utan att söka på Internet och dating sidor m,m? Är inte så erfaren på området sex med andra män. ????

  • Anonym (...)
    Anonym (Smekt av en annan man) skrev 2019-02-13 14:03:48 följande:

    Så sant så. Men var hittar man män utan att söka på Internet och dating sidor m,m? Är inte så erfaren på området sex med andra män. ????


    Då låter det väl som gayklubb är det alternativet som finns kvar... eller via nån rfsl aktivitet. Eller pride. Hos oss är det nån fika i månaden eller liknande där man kan träffas.

    Som kille raggar ju inte man normalt sett irl om man inte är väldigt säker på att det tas emot väl av mottagaren.
  • Anonym (Smekt av en annan man)

    Var hittar man en gay klubb i Malmö? Som är öppen dagtid? Ja och kvällstid ????????

Svar på tråden Bli smekt av en annan man