• lilagrodautanben

    Är detta ens möjligt?! Nyss äl och nu pos test?!

    Fick detta oDag, försöker aktivt med att bli gravid! Men äl va någonstans från måndag till fredag då jag skippade ältest denna månad då jag bara blir stressad av dom.. hade smärta torsdag till lördag men flytningar måndag till torsdag. Är det ens möjligt? Plussat tidigast äl+7 tidigare

  • Svar på tråden Är detta ens möjligt?! Nyss äl och nu pos test?!
  • Anonym (Ä)

    Om äl var i måndags eller tisdags är det möjligt. Man kan plussa från och med äl+6.

  • Anonym (Ä)

    Men strecket ser väldigt konstigt och utsmetat ut.

  • lilagrodautanben

    Ja den måste ha varit tidigare än fredags som jag trodde. Anledningen till att jag tog är att jag ville se att det va neg då jag fått spök tidigare. Men i förrgår va det tvärneg men nu detta. Ja det blev lite utsmetad, ska se om jag får bättre bild

  • Anonym (Ä)
    lilagrodautanben skrev 2019-02-11 19:27:33 följande:

    Ja den måste ha varit tidigare än fredags som jag trodde. Anledningen till att jag tog är att jag ville se att det va neg då jag fått spök tidigare. Men i förrgår va det tvärneg men nu detta. Ja det blev lite utsmetad, ska se om jag får bättre bild


    Ja det måste det varit då. Grattis :) 
  • lilagrodautanben
    Anonym (Ä) skrev 2019-02-11 19:33:55 följande:

    Ja det måste det varit då. Grattis :) 


    Taaack! Går på hormoner så ska in på vul och kika om det är fler än en. Kände på båda äggstockarna denna gången och har tvillingbröder så vi får se,, kanske därför det är så tydligt så tidigt :)
Svar på tråden Är detta ens möjligt?! Nyss äl och nu pos test?!