• Liam88

    Skvaller på jobbet

    Jag fick höra idag att jag babblar för mycket, kan stämma att jag pratar mycket med tystare personer.Det var en person på jobbet som jag ej pratar ens med, hon hade sagt till en kollega att jag måste va jobbig att jobba med.Kollegan berättade detta för mig.Har iaf inte fått klagomål om dåligt utfört jobb ,tvärtom så har jag fått mycket beröm.Jag accepterar alla som dom är så jag blir lite ledsen av att höra sånt här.

    Någon här som tycker jag ska konfrontera denna person eller hålla tyst och ignorera?

  • Svar på tråden Skvaller på jobbet
  • Andiie87

    Konfrontera. Punkt! Kollegor ska kunna bete sig vuxet och professionellt sinsemellan och diskutera problem, dvs inte gå runt och glappa och sprida rykten. Respekt mellan medarbetare är fan ett grundläggande krav på en arbetsplats...

    Blir så jävla trött på att vi vuxna beter oss som fjortisar. Jag skäms ärligt talat!

  • Anonym (Tilda)

    Vet du vad din kollega svarade när hen fick frågan om du var jobbig att arbeta ihop med? Om hen sade ifrån där och då och gjorde klart att du är uppskattad så kan man nog se det hela som utagerat.

Svar på tråden Skvaller på jobbet