• Anonym (Krist­er)
    Äldre 13 Feb 10:19
    1742 visningar
    6 svar
    6
    1742

    Någon som träffat andra män via Grindr?

    Är en man som är nyfiken på att träffa en annan man för kravlöst sex. Har ofta hört talas om att appen Grindr ska vara ett alternativ.

    Är det någon som träffat en annan man via Grindr?
    Hur gick det?
    Är det värt det?
    Vilka risker finns?

  • Svar på tråden Någon som träffat andra män via Grindr?
  • Anonym (Ja)
    Äldre 13 Feb 10:29
    #1

    Jag har kollat lite där men aldrig träffat någon. Men funderar på att göra det men man vet ju aldrig vad det är för typer som finns där. Är lite försiktig av mig så det har inte blivit något än. Var finns du någonstans?

  • Anonym (Krist­er) Trådstartaren
    Äldre 13 Feb 10:40
    #2
    Anonym (Ja) skrev 2019-02-13 10:29:37 följande:

    Jag har kollat lite där men aldrig träffat någon. Men funderar på att göra det men man vet ju aldrig vad det är för typer som finns där. Är lite försiktig av mig så det har inte blivit något än. Var finns du någonstans?


    Jo, man är ju alltid lite rädd för eventuella sjukdomar och liknande. Eller att killen ska vara allmänt läskig :O

    Jag är i nordvästra Skåne.
  • Anonym (Ja)
    Äldre 13 Feb 11:40
    #3

    Okej, jag finns i östra delen av Skåne. Vill med prova med män, men man vet ju inte vad det är för typer på Grindr och andra ställen. Är lyckligt gift så vill ju inte förstöra allt bara för att få prova att ha sex med en man. Men begäret efter att ha killsex börjar bli jätte svårt att stå emot ????

  • Anonym (Ja)
    Äldre 13 Feb 11:58
    #4

    Skicka ett pm om du vill

  • Äldre 13 Feb 15:04
    #5

    Hejhej finnns också i nordvästra Skåne och känner precis som du :) hör gärna av sig om du vill

  • Anonym (...)
    Äldre 14 Feb 17:24
    #6

    Jo, har träffat folk därifrån. Man får sålla friskt. Men snackar man ett tag, plus via telefon så får man en känsla. Sedan en vanlig träff på allmän plats, så får man ytterligare känna efter om det känns rätt. Långt ifrån alltid det känns bra när man träffas irl. Har dock aldrig råkat illa ut.

    Kondom är givet om man ska träffa killar från grindr, finns tyvärr många som slarvar friskt med kondom, inte kollar upp sin sjukdomsstatus, och därmed sprider sjukdomar.

Svar på tråden Någon som träffat andra män via Grindr?