• Anonym (Förvi­rrad)
    Äldre 13 Feb 20:55
    1250 visningar
    3 svar
    3
    1250

    Otrohet att chatta med män utanför förhållandet?

    Min sambo träffade en man på en fest som hon senare tog kontakt med och ville träffas för hon inte kunnat släppt hans blick och leende. Försök till att träffas gjordes men det skedde aldrig.

    Hon var tydlig med att hon var upptagen och att allt kändes fel men kunde ändå inte låta bli. Jag fick reda på detta genom en slump så hon tog inte upp det självmant. Vad anser folket om det här?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Otrohet att chatta med män utanför förhållandet?
  • Anonym (Z)
    Äldre 13 Feb 20:58
    #1

    Tycker din partner det är ok är det ok. Annars inte.

  • Anonym (Essie­)
    Äldre 13 Feb 21:04
    #2

    För att svara ang din historia så nej absolut inte okej!! Det låter som att hon planerar nått helt annat än att bara vara vänner..

    Däremot har jag många manliga vänner som jag spelar online med som jag chattar mycket med. Jag skriver och pratar mycket privata och personliga saker med några men mina tankar är aldrig att jag ska vara otrogen.

    Träffade min nuvarande man på samma sätt så jag hade förstått ifall han inte hade tyckt att det kändes ok men han förstår samtidigt att jag varit vän med många av dessa innan jag träffade honom men att jag i slutänden faktiskt valde honom. Han får helt enkelt acceptera att jag skriver till andra män. Jag avskyr otrohet och skulle aldrig vara otrogen mot någon jag älskar.

    Det kanske är så att din tjej har tröttnat på dig?! Det brukar vara största anledningen till att en kvinna ser sig om efter andra. Annars är de flesta väldigt lojala även i tankarna.

  • Anonym (felix­)
    Äldre 14 Feb 09:50
    #3

    Om man chattar och vill träffas med någon utanför förhållandet, skall det finnas en anledning som kan formuleras inför ens partner. ¨Blick och Leende" är inte en sådan godtagbar anledning. Det verkar som hon söker någon bättre.

Svar på tråden Otrohet att chatta med män utanför förhållandet?