• Anonym (Tjej 40+)

    Era mest avtändande sexögonblick

    Behöver få skratta lite så jag vill höra era dråpligaste sexhistorier. Eller mest avtändande, konstiga eller vad som helst (idé med lite inspo från en annan tråd ;) )

    Mina bidrag:

    När jag var ung, runt 20, träffade jag en kille som var väldigt kaxig och stor på sig. Snygg som 17 men ack så korkad... Han hade nån typ olycksväska till bilen med plåster, en gul väst och en hopfällbar orange kona med reflexer att ställa upp vid olycka. Jag hade sovit där när han på morgonen kom sexigt indansande i sovrummet iklädd ENBART den gula varselvästen som han strippade av sig i takt med musiken på radion. På huvudet hade han tryckt på den oranga konan. Dog lite :D

    Denna kille gillade även att prata "dirty talk" under akten. Han hade dock missuppfattat det hela lite och när det hettade till ordentligt berättade han om andra tjejer han legat med, typ; Grrr... när jag låg med Anna så hade hon inte duschat på flera dagar.. eller; Sara älskade att suga hon och liknande anekdoter.. :D

    Följde även med en kille hem från krogen en gång. Då var det många som hade soffbord med glasskiva. Han frågade på fullaste allvar om jag kunde tänka mig att bajsa på skivan när han låg under. Fick eld i baken och drog illa kvickt kan jag lova.

    Hahahah vad hemskt när jag tänker tillbaka.. men fruktansvärt roligt 20 år senare.

    Ös på med rolig läsning, ska sitta på ett tåg hela dagen.

  • Svar på tråden Era mest avtändande sexögonblick
  • Anonym (June)

    Jag och en kollega hade flörtat med varandra ett tag. Vi hade pratat en del sex och han hade berättat att han tände på att bli dominerad. Jag hade viss tidigare erfarenhet av bdsm-lekar men ganska light, men tänkte att lite handklovar m.m. kan jag absolut tänka mig!

    Så kom då kvällen då vi skulle gå på vår första dejt. Vi var ute och åt och hade det allmänt trevligt, började prata om sex och var riktigt sugna på varandra när vi kom hem till hans lägenhet.
    Han började klä av sig direkt när vi kommit in i hallen men sa åt mig att behålla alla kläder på. Spritt språngande gick han sedan ner på alla fyra och kröp iväg, kom strax tillbaks med ett läderkoppel i munnen och gläfste som en hund. Förstod att han ville att jag skulle ta på honom kopplet, vilket jag tveksam gjorde. Han kröp så runt på alla fyra och nosade på saker, jag gick (mycket förvirrad) bredvid och höll i kopplet! Sedan började han nosa mig i skrevet och jucka mot mitt ben!! DÄR kände jag att NEJ, det här är inte min grej! Men på något vis kände jag att jag inte ville förstöra dejten och viste därför inte hur jag skulle säga det eller visa att jag inte ville mer! Slutade med att jag började stortjuta och sprang ut! Kan fortfarande se bilden av hur han, naken och med koppel runt halsen, stod på alla fyra och såg chockad ut när jag sprang ut!!

    Blev lite spänd stämning på jobbet efter detta!

  • Anonym (Kvinna 40 plus)
    Anonym (June) skrev 2019-02-14 08:02:05 följande:

    Jag och en kollega hade flörtat med varandra ett tag. Vi hade pratat en del sex och han hade berättat att han tände på att bli dominerad. Jag hade viss tidigare erfarenhet av bdsm-lekar men ganska light, men tänkte att lite handklovar m.m. kan jag absolut tänka mig!

    Så kom då kvällen då vi skulle gå på vår första dejt. Vi var ute och åt och hade det allmänt trevligt, började prata om sex och var riktigt sugna på varandra när vi kom hem till hans lägenhet.

    Han började klä av sig direkt när vi kommit in i hallen men sa åt mig att behålla alla kläder på. Spritt språngande gick han sedan ner på alla fyra och kröp iväg, kom strax tillbaks med ett läderkoppel i munnen och gläfste som en hund. Förstod att han ville att jag skulle ta på honom kopplet, vilket jag tveksam gjorde. Han kröp så runt på alla fyra och nosade på saker, jag gick (mycket förvirrad) bredvid och höll i kopplet! Sedan började han nosa mig i skrevet och jucka mot mitt ben!! DÄR kände jag att NEJ, det här är inte min grej! Men på något vis kände jag att jag inte ville förstöra dejten och viste därför inte hur jag skulle säga det eller visa att jag inte ville mer! Slutade med att jag började stortjuta och sprang ut! Kan fortfarande se bilden av hur han, naken och med koppel runt halsen, stod på alla fyra och såg chockad ut när jag sprang ut!!

    Blev lite spänd stämning på jobbet efter detta!


    Haha stackarn.
  • Anonym (Kvinna 40 plus)

    Var runt 20 och var ute och festade med vänner.

    Det dök upp en "kille" som hängde efter som en svans hela kvällen.

    Han såg trevlig ut, välvårdad , fräsch och ja som sagt så kysstes vi på dansgolvet och "han" följde med hem.

    Vi kysstes och drack vin i soffan ...

    Vi klädde av varandra mer och mer och när jag skulle smeka "honom" på kuken så fanns det ingen...

    Jag avbröt och "han" fick gå hem med sin mus.

  • Anonym (Ante)

    Jag var i dejtingsvängen för några år sen och hade konto på match. Dejterna haglade tätt en period. En kvinna jag träffade hade en jättelik dvärgpudel. Den jättelika besten hyste väl någon slags svartsjuka gentemot mig och morrade och hade sig. Eller ställde sig emellanåt på baktassarna och la framtassarna på mina axlar och började jucka mot mig. Hursomhelst, jag skrattade bara åt den tokiga byrackan. På vår tredje dejt hettade det till och vi bestämde oss för att ha sex första gången. När jag kom tillbaka efter en snabb innan-sex-dusch, stängde snabbt min dejt dörren om oss i sovrummet och började möblera om!?? Jag fattade ingenting men det visade sig att hon var tvungen att barrikadera dörren till sovrummet med diverse möbler, för att den svartsjuka enorma besten inte skulle öppna dörren och störa oss i akten. Helt sjukt! Det kanske inte var så jätte-avtändande men det var svårt att låta bli att tänka på den stackars jycken på andra sidan som gläfste, skällde och försökte öppna dörren medan matte blev påsatt. Tungan ute

  • Anonym (Hahaha)
    Anonym (Kvinna 40 plus) skrev 2019-02-14 08:55:09 följande:

    Var runt 20 och var ute och festade med vänner.

    Det dök upp en "kille" som hängde efter som en svans hela kvällen.

    Han såg trevlig ut, välvårdad , fräsch och ja som sagt så kysstes vi på dansgolvet och "han" följde med hem.

    Vi kysstes och drack vin i soffan ...

    Vi klädde av varandra mer och mer och när jag skulle smeka "honom" på kuken så fanns det ingen...

    Jag avbröt och "han" fick gå hem med sin mus.


    Haha oj! Du märkte inte alls att det var en tjej? Måste varit en chock när det inte fanns nåt mellan benen! :D
  • Anonym (Såkandet)

    Jag började träffa en snubbe på ett behandlingshem. Tjejer var förbjudna där så jag kröp in genom fönstret på natten och gömde mig i garderoben när personalen kom på besök. Hur som helst hade jag träffat denna kille när han hade permis och så åkte jag dit på kvällen, va kanske 15 år. Vi pratade, kramades och kollade på film. När vi skulle gå och lägga oss ville jag göra mig fräsch på toa innan. Kommer tillbaka till ett becksvart rum och snubblar raklång över något hårt. Han sätter sig upp och ba - oj! Hur gick det?!

    Jag - ehhh... va fan har du på golvet?!

    Han - mina ben!

    Jag - va? Varför ligger du på golvet!?

    Han - nä jag är i sängen..

    det visade sig att människan var helt benlös och hade således proteser som han tagit av sig innan det skulle bli åka av.

    Jag blev så chockad att jag fick ?mens? och ville såldes inte ligga.

    Jag hade så dåligt samvete över detta så jag blev ihop med karln tills han åkte in i fängelse i två år. Då hade jag redan träffat en annan så min pappa fick åka och hämta honom när han mucka.

    Fyfan vilken hemsk upplevelse! Hade han ändå sagt något jade det varit ok! Men när maningen vet någonstans och han står där på sina stumpar och ska visa lite tricks som att gå omkring på dom så vill man bara springa.

    En annan va på fyllan på en toa. Red honom och värdinnan för festen öppnade dörren och alla utanför stod och applådera (30 pers) dog och gick hem.

  • Anonym (Kvinna 40 plus)
    Anonym (Hahaha) skrev 2019-02-14 09:30:28 följande:

    Haha oj! Du märkte inte alls att det var en tjej? Måste varit en chock när det inte fanns nåt mellan benen! :D


    Märkte ingenting förrän det var dags
  • Anonym (värst)

    Värst var killen som smekte mig och ändrade tryck mm och det var totalt oskönt, men man vet ju hur en del killar tar illa vid sig om man försöker ''rätta' dem så jag sa mmmm kan du inte göra som du gjorde nyss, det var jätteskönt. 
    Hans svar: Du, jag KAN det här. 

    Uppenbarligen inte tyckte jag och gick. 

    Pinsammast: Jag och killen hade sexat så tyst som möjligt eftersom vi var hemma hos hans föräldrar (vi var 15) och jag tassade efteråt till toaletten, inlindad i hans täcke och med den oknutna (varför i helsike KNÖT vi den inte!?) kondomen i handen. 
    Utanför toaletten stöter jag på hans pappa! Chockad tappar jag kondomhelvetet på pappans fot, jag hörde slatchet, vänder mig om och springer in i hans rum igen. Jag vägrade komma ut till frukost. Vad fasen skulle hans pappa upp mitt i natten och göra! 

    Pappans enda kommentar till min pojkvän var; jag är i alla fall glad att ni använder kondom. 

  • Anonym (värst)

    A, missade att det skulle vara mest avtändande. Sorry. 


    Bjuder på en till då. 
    En dejt som jag hamnade i säng med pratade med sig själv hela tiden: 

    Ååååh nu blire knulla, aaaaah sköööööönt så hååååård osv. Det blev inget knulla Jag började gapskratta, FÖRSÖKTE verkligen låta bli, men det gick inte, han blundade, såg liderlig ut och smekte sig själv nästan mer än han smekte mig. 

  • Anonym (Kvinna 40 år)
    Anonym (värst) skrev 2019-02-14 10:43:29 följande:

    Värst var killen som smekte mig och ändrade tryck mm och det var totalt oskönt, men man vet ju hur en del killar tar illa vid sig om man försöker ''rätta' dem så jag sa mmmm kan du inte göra som du gjorde nyss, det var jätteskönt. 
    Hans svar: Du, jag KAN det här. 

    Uppenbarligen inte tyckte jag och gick. 

    Pinsammast: Jag och killen hade sexat så tyst som möjligt eftersom vi var hemma hos hans föräldrar (vi var 15) och jag tassade efteråt till toaletten, inlindad i hans täcke och med den oknutna (varför i helsike KNÖT vi den inte!?) kondomen i handen. 
    Utanför toaletten stöter jag på hans pappa! Chockad tappar jag kondomhelvetet på pappans fot, jag hörde slatchet, vänder mig om och springer in i hans rum igen. Jag vägrade komma ut till frukost. Vad fasen skulle hans pappa upp mitt i natten och göra! 

    Pappans enda kommentar till min pojkvän var; jag är i alla fall glad att ni använder kondom. 


    Skrattade högt åt båda historierna!
    Jag har inte varit med om något alls lika hemskt som alla här men mitt mest avtändande sexögonblick var när jag äntligen hade sex med en kille som jag flörtat med hur länge som helst och det visade sig att han hade den tunnaste snoppen jag sett. Den var som en något tjockare penna. Jag önskar att det inte spelade någon roll med storleken, men för mig gör det tyvärr det. Vi hade sex flera gånger ändå för jag gillade killen men jag var inte lika tänd på honom sen.
Svar på tråden Era mest avtändande sexögonblick