• Äldre 14 Feb 12:40
    739 visningar
    6 svar
    6
    739

    Har du några förväntningar på alla hjärtans dag?

    Får du någon uppvaktning av din partner?

    Hur uppvaktar du din käraste?

  • Svar på tråden Har du några förväntningar på alla hjärtans dag?
  • Äldre 14 Feb 12:42
    #1

    Jag råkade starta flera trådar av misstag men vi kan ta svaren här

  • Anonym (80-ta­list)
    Äldre 14 Feb 12:49
    #2

    Jag hoppas äntligen få dö efter 16 år med depressioner och 30-tal olika mediciner och in- och ut på psyk. Längtar efter döden som man längtar efter den man håller som mest kär.

  • Anonym (D)
    Äldre 14 Feb 13:18
    #3

    Jag hade inga förväntningar. Uppskattar små saker i vardagen istället. Men min (ganska nya) pojkvän gjorde stor grej av att han hade skickat något. Det visade sig vara något som har med hans största intresse att göra (som jag visat artigt intresse för), tillsammans med godis som jag inte äter. Nu förväntar han sig att jag ska vara alldeles till mig av tacksamhet men jag har haft en usel vecka och känner bara irritation. Jag känner mig som världens mest otacksamma människa och ganska olycklig över att han uppenbarligen inte lyssnar på saker jag säger (att jag inte äter godis). Jag skickade något jag vet att han kommer att uppskatta. Men förväntade mig som sagt ingenting själv. Hade blivit gladare för ett gulligt sms.

  • Äldre 14 Feb 13:20
    #4

    Vi firar inte.

  • Anonym (Mamma­)
    Äldre 14 Feb 13:56
    #5

    Jag har inga förväntningar på sambo eller barn. Jag köpte en bukett till mig själv och små presenter till barn och sambo. Ikväll blir det middag med tända ljusblir det blir soppa och våfflor enligt barnen önskemål.

  • Anonym (Inga förvän­tninga­r)
    Äldre 14 Feb 14:03
    #6

    Jag förväntar mig inget, men sambon brukar komma hem med en liten enkel blombukett. Jag är oftast hemma före honom på eftermiddagarna så jag brukar fixa en extra god middag med efterrätt. I år hade jag gärna velat överraska, men pga fruktansvärd foglossning tar jag mig inte in till stan. Jag beställde en fin trerätters till oss att äta när han kommer hem från jobbet. Han har pratat länge på att han velat beställa hem trerätters från det stället i flera veckor så nu är det bara att hålla tummarna för att han inte tänkt samma som jag, haha!

Svar på tråden Har du några förväntningar på alla hjärtans dag?