• Äldre 14 Feb 23:38
    170 visningar
    7 svar
    7
    170

    Nån som gillar att skriva?

    Älskar att skriva korta erotiska texter tillsammans med andra där man skapar storyn allteftersom. Så spännande och se kreativiteten forma berättelsen. Någon annan som gillar det också och som vill ha nån att skriva med? Skicka PM i så fall och börja en story som jag fortsätter att skriva på!

  • Svar på tråden Nån som gillar att skriva?
  • Äldre 14 Feb 23:56
    #1

    Japp det gillas mycket, har så svårt att skriva erotik med någon jag inte känner bara eller vet om jag attraheras av. Behöver ha en känsla att gå på så att säga.. Annars gillar jag verkligen när man kan fylla i varandras berättarstil och får till ett skönt flöde i texten. :)

  • Äldre 15 Feb 08:09
    #2
    Chattisen skrev 2019-02-14 23:56:31 följande:

    Japp det gillas mycket, har så svårt att skriva erotik med någon jag inte känner bara eller vet om jag attraheras av. Behöver ha en känsla att gå på så att säga.. Annars gillar jag verkligen när man kan fylla i varandras berättarstil och får till ett skönt flöde i texten. :)


    Sugen på att prova med en "OKÄND" ? ;)
  • Äldre 15 Feb 09:44
    #3
    Chattisen skrev 2019-02-14 23:56:31 följande:

    Japp det gillas mycket, har så svårt att skriva erotik med någon jag inte känner bara eller vet om jag attraheras av. Behöver ha en känsla att gå på så att säga.. Annars gillar jag verkligen när man kan fylla i varandras berättarstil och får till ett skönt flöde i texten. :)


    För mig räcker det med att skriva då det bara handlar om att använda sin fantasi! Man kan verkligen få till härliga erotiska berättelser!

    Kan du inte skapa en fiktiv ?karaktär/utseende? du attraheras av och låtsas att du känner?
  • Äldre 15 Feb 14:37
    #4
    man i göteborg skrev 2019-02-15 09:44:36 följande:

    För mig räcker det med att skriva då det bara handlar om att använda sin fantasi! Man kan verkligen få till härliga erotiska berättelser!

    Kan du inte skapa en fiktiv ?karaktär/utseende? du attraheras av och låtsas att du känner?


    Nej har svårt för det, är lite rädd för att råka ut för en person som stalkar eller blir förtjust på ett oförnuftigt vis. Skulle kännas obehagligt att inte veta vem som skriver, det kanske till och med är någon jag känner?! Nja inte min grej, har lite för mycket säkerhetstänk och integritet. Sen kan jag absolut skriva med erotiska inslag tex här eller på andra forum, men då är det inte till en, för mig okänd person. Även om okända personer läser.
  • Äldre 15 Feb 14:39
    #5
    Chattisen skrev 2019-02-15 14:37:32 följande:
    Nej har svårt för det, är lite rädd för att råka ut för en person som stalkar eller blir förtjust på ett oförnuftigt vis. Skulle kännas obehagligt att inte veta vem som skriver, det kanske till och med är någon jag känner?! Nja inte min grej, har lite för mycket säkerhetstänk och integritet. Sen kan jag absolut skriva med erotiska inslag tex här eller på andra forum, men då är det inte till en, för mig okänd person. Även om okända personer läser.
    Får man skicka PM till dig?
  • Äldre 15 Feb 16:35
    #6
    Chattisen skrev 2019-02-15 14:37:32 följande:

    Nej har svårt för det, är lite rädd för att råka ut för en person som stalkar eller blir förtjust på ett oförnuftigt vis. Skulle kännas obehagligt att inte veta vem som skriver, det kanske till och med är någon jag känner?! Nja inte min grej, har lite för mycket säkerhetstänk och integritet. Sen kan jag absolut skriva med erotiska inslag tex här eller på andra forum, men då är det inte till en, för mig okänd person. Även om okända personer läser.


    Har full respekt för din åsikt! Har skrivit regelbundet sedan förra sommaren med en annan medlem i detta forum. Har ingen aning om vem personen är och har inget intresse av att veta det heller! Inga personliga detaljer utbytes så för mig är det en helt okänd person! Kanske min granne och det tycker jag tillför spänning! :) :)
  • Äldre 15 Feb 19:46
    #7
    man i göteborg skrev 2019-02-15 16:35:14 följande:

    Har full respekt för din åsikt! Har skrivit regelbundet sedan förra sommaren med en annan medlem i detta forum. Har ingen aning om vem personen är och har inget intresse av att veta det heller! Inga personliga detaljer utbytes så för mig är det en helt okänd person! Kanske min granne och det tycker jag tillför spänning! :) :)


    Ja vi är nog lite olika där, jag blir passionerad ett tag, sen triggas det igång ett begär och det vill nog gärna tillfredställas. Så heta skrifter i all ära, men bara om jag känner attraktion till personen i fråga. Skriver annars mer än gärna om erotik;) just nu ut i periferin bara..
Svar på tråden Nån som gillar att skriva?