KIVRA - företaget som sitter på en hög häst!
Varför erbjuder dom inte inloggning via vanligt Bank ID???
Min mobil har gått sönder o jag har verkligen inga pengar att laga den eller köpa ny i dagsläget. Pratade med deras kundtjänst som begärde att man antingen har mobilt bankid på en annan plattform eller lånar en familjemedlems eller kompis mobil och laddar ner mobilt bankid på DERAS mobil!!!
O det är verkligen många som skulle låta t ex arbetskollegan göra något sådant på sin lur, visst? Inte direkt, o någon familj har jag inte eller någon riktigt vän heller för den delen då jag är introvert o asocial och varit helt ensam i ett antal år nu.
Så lösningen Kivra hade då var att jag ska avsluta min tjänst hos dom helt enkelt! Inte riktigt så enkelt direkt. Dels kan dom inte skriva ut tidigare mejl och skicka med rekommenderat brev till mig, utan jag måste kontakta varje företag eller myndighet för att få kopior O (nu har jag inte det som tur är) men har man en betaltjänst aktiverad så måste man logga in och avsluta den själv.
I frågan; Så dom som råkar ut för lite problem och är ensamma skiter ni alltså i?
Svar; Nej, det skulle jag inte vilja påstå att vi gör!
Jag finner ingen logik i det svaret överhuvudtaget!
Kollar man på andra företag myndigheter eller vad som helst så har dom vad jag känner till i dagsläget ALLTID MINST 2 - 3 inloggningsmöjligheter! Varav mobilt bank id och VANLIGT BANKID finns med!
Jag förstår inte hur något företag som tar på sig rollen i att hantera ett lands befolkning mest absolutaste viktigaste post INTE erbjuder denna tjänst!
Sen när man kritiserar detta så kan man möta ilska utav den som svarar!
Nej, snälla lägg ner denna tjänst då dom skiter i att vara tillmötesgående eller att kliva ner ifrån sina höga häst! Ska avsluta Kivra o skaffa mig e-books då dom åtminstone har vanligt bank id med!
Känner mig frustrerad, sviken och framför allt PAFF över hela situationen och tillmötesgåendet som inte bara krånglar utan kan bli otrevligt också!
SKITFÖRETAG !