• Anonym (degklumpen)

    Sa hon borde träffa en vältränad kille

    Haft kontakt med en tjej ett tag, vi har setts några gånger.
    Hon har börjat träna och det är det enda hon pratar om.
    Hon ville ses nån dag och jag svarade att hon borde träffa nån vältränad kille.
    Då blev hon sur och sa att hon inte är ytlig.
    Jag kanske gjorde fel. Men eftersom hon är så inne på träning så tror man ju att hon bara vill ha nån hunk.

  • Svar på tråden Sa hon borde träffa en vältränad kille
  • Studentpappa

    Sluta sjåpa dig för att hon gillar att träna, vad är felet med det?

    Hon vill ses, du dissar henne och hon blir sur. Bra jobbat grabben du låter som ett kap.


    Ride it like you stole it
  • Fiona M
    Studentpappa skrev 2019-02-15 09:06:55 följande:

    Sluta sjåpa dig för att hon gillar att träna, vad är felet med det?

    Hon vill ses, du dissar henne och hon blir sur. Bra jobbat grabben du låter som ett kap.


  • Anonym (U)

    Du gjorde rätt , eftersom hon slipper dig nu och hon kan träffa en vettig kille.

  • Confused87
    Anonym (degklumpen) skrev 2019-02-15 09:01:24 följande:

    Haft kontakt med en tjej ett tag, vi har setts några gånger.
    Hon har börjat träna och det är det enda hon pratar om.
    Hon ville ses nån dag och jag svarade att hon borde träffa nån vältränad kille.
    Då blev hon sur och sa att hon inte är ytlig.
    Jag kanske gjorde fel. Men eftersom hon är så inne på träning så tror man ju att hon bara vill ha nån hunk.


    Har hon börjat träna så är det ett nytt intresse, klart att hon vill prata om det. Men det betyder inte att hon vill ha en hunk, hon vill ha DIG, oavsett om du är hunk eller inte.
  • Pope Joan II
    Anonym (degklumpen) skrev 2019-02-15 09:01:24 följande:

    Haft kontakt med en tjej ett tag, vi har setts några gånger.
    Hon har börjat träna och det är det enda hon pratar om.
    Hon ville ses nån dag och jag svarade att hon borde träffa nån vältränad kille.
    Då blev hon sur och sa att hon inte är ytlig.
    Jag kanske gjorde fel. Men eftersom hon är så inne på träning så tror man ju att hon bara vill ha nån hunk.


    Men vilket trist svar! 
    Studentpappa skrev 2019-02-15 09:06:55 följande:

    Sluta sjåpa dig för att hon gillar att träna, vad är felet med det?

    Hon vill ses, du dissar henne och hon blir sur. Bra jobbat grabben du låter som ett kap.


    Väl talat. 
  • Anonym (degklumpen)

    Är väl jag som är osäker. Tänker att hon kommer börja prata om hur jag borde träna mer, jämför med killar hon ser på gymet.

  • Anonym (Korkat)

    Så du ska avgöra vem hon ska träffa eller inte?

    Det handlar väl mer om livsstil än utseende. Klart om hon börjar käka sallad och räkor som huvudföda, dricker uteslutande proteindrinkar och blir absolutist medan du älskar chips, feta såser och alkohol så kan det ju bli lite knepigt att få ihop era livsstilar, men om hon vill träna ibland och lever i övrigt ett lika liv som ditt, vad är då problemet? Får du komplex?

  • Anonym (degklumpen)
    Anonym (Korkat) skrev 2019-02-15 10:36:06 följande:

    Så du ska avgöra vem hon ska träffa eller inte?

    Det handlar väl mer om livsstil än utseende. Klart om hon börjar käka sallad och räkor som huvudföda, dricker uteslutande proteindrinkar och blir absolutist medan du älskar chips, feta såser och alkohol så kan det ju bli lite knepigt att få ihop era livsstilar, men om hon vill träna ibland och lever i övrigt ett lika liv som ditt, vad är då problemet? Får du komplex?


    Haha, då skulle hon spöa mig, om jag försökte bestämma det Skrattande
    Jag blir osäker. Hon ser nog många killar på gymet som är mer tränade än mig. 
  • Pope Joan II
    Anonym (degklumpen) skrev 2019-02-15 10:41:47 följande:
    Haha, då skulle hon spöa mig, om jag försökte bestämma det Skrattande
    Jag blir osäker. Hon ser nog många killar på gymet som är mer tränade än mig. 
    Du har kanske andra attraktiva egenskaper (även om de inte framkommer här i just den här tråden)?
  • Anonym (degklumpen)
    Pope Joan II skrev 2019-02-15 10:43:57 följande:
    Du har kanske andra attraktiva egenskaper (även om de inte framkommer här i just den här tråden)?
    Kanske det, hon vill ju ses. Men det är stor press på killar också, att man ska ha snygg kropp.
Svar på tråden Sa hon borde träffa en vältränad kille