• Anonym (alice­18)
    Äldre 15 Feb 14:11
    617 visningar
    5 svar
    5
    617

    Min 30-åriga kille vill knappt ha sex med mig längre

    Bakgrundsfakta: Jag är 18 år och min kille 30 år.

    Har ett problem...
    Bodde ihop med min kille hela sommaren, under den tiden var vårt sexliv stendött, blev chockad när jag insåg hur sällan han ville ha det.

    Jag själv var väldigt på men han besvarade inte mina rörelser...han dissade mig totalt så gott som varje kväll. Vilket tog hårt på mig. Han skyllde på saker som att det är för dålig ventilation/för kvavt pga värmen eller att han var för trött. Han har även sagt på att han har börjat komma upp i "den åldern" då han inte vill ha lika mycket sex. Men hallå?! Han är ju vad tusan 30 år...En aktiv ålder.
    Säger inte att man behöver ha det varje gång men 2-3 gånger i veckan är väl lagom om man bor ihop. Men vi hade på sin höjd en gång i vilken enligt min mening är väldigt sällan. Jag tagit upp ämnet flera gånger under sommaren men han går alltid i försvarsläge och verkar inte förstå hur jag känner

    Vi träffas vanligtvis endast på helgerna, då går det bra, vi  har det vanligtvis på fredag o lördag. Ibland bara fredag :/

    Hur blir det den dagen vi bestämmer oss för att bli sambos  (om vi nu håller ihop så länge?) Kommer vårt sexliv vara lika dött som det var under den tiden vi bodde ihop? Allt verkar peka på det...

  • Svar på tråden Min 30-åriga kille vill knappt ha sex med mig längre
  • Anonym (Gubbe vid 30 ?)
    Äldre 15 Feb 15:47
    #1
    +1

    Är säkert olika mellan olika människor men jag är 47 och inte har sexlusten minskat för det. Däremot min partner hon vill inte alls lika ofta så fröken höger och miss vänster får rycka in lite då och då för att stilla den värsta längtan.

    Sök dig en ny kille som ligger mer lika ditt eget behov av sex är mitt tips för är han redan tråkig så blir det nog tyvärr inte bättre när ni flyttar ihop

  • Anonym (...)
    Äldre 15 Feb 18:34
    #2

    Byt kille. Det blir bara sämre ju längre in i förhållandet det är.

    Tror inte åldern spelar så stor roll. Är kille på 38, och jag har i princip lika hög sexlust som när jag var yngre, vill gärna ha sex 3-4 gånger i veckan i alla fall

  • Anonym (A)
    Äldre 15 Feb 19:54
    #3

    Håller med tidigare inlägg, byt kille.

  • Äldre 16 Feb 16:42
    #4

    Nej, 30 är ingen ålder att skylla avsaknad av sexlust på, tvärt om känner många just som störst lust i den åldern.

    Ni matchar helt enkelt inte varandra i detta och det är ingen bra grund för en framtid ihop.

  • Äldre 16 Feb 16:59
    #5

    Det kommer troligen inte att vända. Han är nöjd som det är och har ingen anledning att förändra sig. Och som flera skriver, det kommer bara bli värre längre in i förhållandet. Ni borde fortfarande vara lite i nykörhetsfasen och då är ju sexlusten oftast som högst. Så, gilla läget eller byt kille innan du har barn m.m. att ta hänsyn till vid en ev. separation.

Svar på tråden Min 30-åriga kille vill knappt ha sex med mig längre