• Anonym (A)

    Överraska kille

    Hej! Det är så att jag och en kille har ett distansförhållande, eller ja vi har gått till och från för att vi bor 4 timmar ifrån varandra varit ganska tufft. Han har planer på att flytta hit efter plugget. Men han vill träffa mig om någon vecka.

    Till saken, Är det desperat av mig att boka in en slags "spa" dag för oss två? Som en överraskning :) så att vi bara kan umgås med varandra i en pool osv.

    Eller bör jag berätta om mina planer? Jag tänkte mer på att inte verka desperat då priset ligger runt 2000,, men det anser jag han är värd.

    Hur hade ni tagit det som kille? Hade ni blivit glada?

  • Svar på tråden Överraska kille
  • Spaderkung

    Svårt att veta, allt beror på hur han känner för dig.

    Jag hade blivit glad om det var någon som gjorde det för mig och jag gillade personen. Men hade nog velar betala hälften iallafall.

  • Anonym (A)
    Spaderkung skrev 2019-02-15 20:55:49 följande:

    Svårt att veta, allt beror på hur han känner för dig.

    Jag hade blivit glad om det var någon som gjorde det för mig och jag gillade personen. Men hade nog velar betala hälften iallafall.


    Ja men precis är rädd för att han ska få en sådan "skuld" känsla. Så kanske bättre att berätta att jag bokat, eller ska boka? .. Så får han känna efter om han vill bidra?

    Våra känslor är ömsesidiga vi älskar varandra och har framtidsplaner :).
  • gladman

    Klart du ska boka, jag hade blivit superglad! Hade det varit så att ni inte var ?ett par? så kan det ju vara känsligt. Berör ämnet vetja, nämn att du vill gå på spa någon gång, då hör du hans reaktion :) Lycka till!

  • Schack73

    Fråga honom nästa gång om han har några planer eller något speciellt han vill göra när han kommer. Han kanske har planerat att överraska dig med nånting eller bara vill stanna i sängen och så bokar du in spa och han blir besviken. Nämn spa och se hur han reagerar på det som nån annan skrev.

  • OF

    Är han en spa-kille? Många grabbar jag känner gillar inte att lugnt och stilla bara vara tillsammans. Det händer för lite och de blir rastlösa och irriterande. Om han är sånn så tänk igenom vad du överraskar honom med. Låt det vara något som passar honom lite bättre oxå isf.

    Själv älskar jag att bara ligga på en badstol, höra klucket från poolen och lite stillsam musik.

  • villbusa

    Vet inte om jag hade uppskattat det som överraskning när jag var så ung så jag gick i skolan. Kanske om det finns riktigt bra bastu!

    Jag var ganska rastlös och ville fiska paddla träna åka skidor grilla i skogen köra båt eller något... men om jag varit förberedd hade jag kanske uppskattat spa efter ett hårt träningspass...

    Nu efter 50 funkar spa även utan träning först..

  • Anonym (B)

    Finns det någon mellanvariant? Jag bjöd min sambo på halvdagsspa med frukostbuffé. Det kostade 500 kr/person och fanns möjlighet till gym & yoga utöver spa & olika bastuvarianter.

    Heldag spa kan kännas länge för den som inte valt själv, men mysigt att bli överraskad!

Svar på tråden Överraska kille