• jagärsåkärochjagbehöverhjälp

    JAG KOMMER BLI GALEN!!

    Okej, jag tänker bara säga d. Jag är så SJUKT fkn kär i min samhällskunskapslärare. När jag ser en bild på han eller hör hans röst blir jag helt lycklig och ser jag honom i skolan rusar det i hela kroppen. Jag är 14 (04) och fyller 15 13/7 och han är 25 fyller 26 17/9. Så det är typ 10 år emellan.  Vet att man inte får vara tsm med lärare enligt lag men om han inte hade varit min lärare hade jag fortfarande kunnat vara tsm med en 10 år äldre kille. Jag menar jag slutar grundskolan snart betyder d att jag kan dejta honom enligt lag?? Han är liksom PERFEKT på alla vis. Han är sjukt snygg och han och jag är väldigt lika i sättet. Han delar mina åsikter med viktiga frågor och som sagt han är helt enkelt perfekt. Vet inte vad jag ska göra, jag kommer bli sinnessjuk av att se han varje dag och inte kunna berätta för honom. Eller kan man d?? WAHH snälla hjälp mig förstå!
  • Svar på tråden JAG KOMMER BLI GALEN!!
  • Chattisen

    Om vi pratar om du ålder som ett ämne för sig. Nej det inte ok. Ni är mentalt på väldigt olika nivåer.

    Säg att du varit 10 år äldre och läraren då 10år äldre än det. Då hade hade jag sagt Kör!

  • Anonym (Tjejkompisen)

    Du är under 15. Det är inte okej. När du gått ut grundskolan så är det okej.

    Jag "dejtade" min lärare ett tag i 9an, i hemlighet. Var inte så lyckat. Vänta tills du gått ut skolan.

Svar på tråden JAG KOMMER BLI GALEN!!