• Anonym (Öm snopp)

    Ont i penisen efter sex

    Jag har i min nuvarande relation (ett distansförhållande) fått problem efter sex med att penisen liksom svullnat upp och jag har även haft blåmärken på den. Inte skavsår, utan den har blivit klämd för hårt.

    Hon är väldigt trång eller det är kanske fel ord egentligen, för det är inga problem att komma in, väldigt stramt (stramare än normalt, eller vad jag tror är normalt) men blött. Det är väldigt stramt, men det är väldigt skönt. Hon är väldigt "stark" där och kan klämma hårt, väldigt hårt. Det egentliga problemet kommer när hon får orgasm, då klämmer hon åt väldigt hårt i kanske 10-20sekunder och jag kommer ingenstans utan sitter fast. Det här gör både ont och är skönt, så jag kommer jag med när hon gör så, men liksom på ett smärtsamt sätt om ni fattar.

    Hon brukar vara här fre-sön varannan vecka, och då har vi sex ett par gånger (5-7 ggr kanske) men sedan gör penisen ont och den är missfärgad ungefär en vecka. Smörjer den med aloe vera lindrar lite grann.

    Jag vill liksom inte klaga på henne, jag gillar henne och hon är underbar. Men alltså min penis gör ont, och jag vet att det inte är mängden samlag utan hennes klämning som orsakar det. Men hur säger man det? "Alltså din snippa klämmer min snopp och det gör ont". nej man kan ju inte säga så, det är ju liksom jag som har penis och skall någon få ont och vara öm efter samlag skall det ju inte vara jag? Olika ställningar hjälper inte heller, utan det har vart så i varenda ställning vi provat tror jag. men jag funderar på om hon har väldigt brett isär med benen nästan i split ´så kan hon kanske inte klämma så hårt?

  • Svar på tråden Ont i penisen efter sex
  • Anonym (Thatslife)

    Hon är väl kanske helt enkelt för trång och liten för din omkrets/storlek. Alla könsorgan passar tyvärr inte med varandra. Sex ska inte göra ont, det ska vara skönt även efteråt.

Svar på tråden Ont i penisen efter sex