• Anonym (Kia)

    Vill yngre karlar ha sex med mig, 55, lite rund, mycket kåt?

    Finns det killar/karlar därute som verkligen tänder på att ha sex med en kvinna som mig, 55, lite rund men pilsk? Min sambo är helt övertygad, men jag är inte lika säker. Vi har fantiserat om att jag ska få bli omhändertagen av en annan man, med min man som åskådare eller med i leken. Jag var tveksam när han tog upp det här för ett tag sen, men ju mer jag tänker på det desto mer tänd blir jag på idén!

  • Svar på tråden Vill yngre karlar ha sex med mig, 55, lite rund, mycket kåt?
  • Anonym (Ja helt klart)

    Klart som tusan att jag skulle ställa upp på det ????

    Är 51. Kram på dig ????

  • Anonym (Man 52)
    Anonym (Kia) skrev 2019-02-16 01:07:26 följande:

    Finns det killar/karlar därute som verkligen tänder på att ha sex med en kvinna som mig, 55, lite rund men pilsk? Min sambo är helt övertygad, men jag är inte lika säker. Vi har fantiserat om att jag ska få bli omhändertagen av en annan man, med min man som åskådare eller med i leken. Jag var tveksam när han tog upp det här för ett tag sen, men ju mer jag tänker på det desto mer tänd blir jag på idén!


    Här var det hon som tog upp det,att ha med en extra man i sängen. En mkt spännande resa ifrån att hon gjorde en sida på Bc till att det en dag var en annan man här.
  • MHD
    Anonym (Kia) skrev 2019-02-16 01:07:26 följande:

    Finns det killar/karlar därute som verkligen tänder på att ha sex med en kvinna som mig, 55, lite rund men pilsk? Min sambo är helt övertygad, men jag är inte lika säker. Vi har fantiserat om att jag ska få bli omhändertagen av en annan man, med min man som åskådare eller med i leken. Jag var tveksam när han tog upp det här för ett tag sen, men ju mer jag tänker på det desto mer tänd blir jag på idén!


    pm
  • Anonym (Kia)
    Anonym (Ja helt klart) skrev 2019-02-16 01:24:01 följande:

    Klart som tusan att jag skulle ställa upp på det ????

    Är 51. Kram på dig ????


    Tack! Då finns det hopp för lilla mig alltså Drömmer

    Kram tillbaka Hjärta
    Anonym (Man 52) skrev 2019-02-16 10:35:26 följande:
    Här var det hon som tog upp det,att ha med en extra man i sängen. En mkt spännande resa ifrån att hon gjorde en sida på Bc till att det en dag var en annan man här.
    Tack för svar, låter spännande! Du får gärna berätta mer, om det är OK för dig. Både hur hon/ni gick till väga med BC och fram till det hände. Är förstås väldigt nyfiken nu när tankarna börjat snurra i huvudet. Det är ju både pirrigt och lite skrämmande på samma gång, så vore jättebra om ni har tips att dela med er av Glad

    Kramar till er båda Hjärta 
  • Anonym (Man 52)
    Anonym (Kia) skrev 2019-02-16 12:17:11 följande:
    Tack! Då finns det hopp för lilla mig alltså Drömmer

    Kram tillbaka Hjärta
    Anonym (Man 52) skrev 2019-02-16 10:35:26 följande:
    Här var det hon som tog upp det,att ha med en extra man i sängen. En mkt spännande resa ifrån att hon gjorde en sida på Bc till att det en dag var en annan man här.
    Tack för svar, låter spännande! Du får gärna berätta mer, om det är OK för dig. Både hur hon/ni gick till väga med BC och fram till det hände. Är förstås väldigt nyfiken nu när tankarna börjat snurra i huvudet. Det är ju både pirrigt och lite skrämmande på samma gång, så vore jättebra om ni har tips att dela med er av Glad

    Kramar till er båda Hjärta 
    Tack. Jo det var mkt pirrigt och upphetsande att se henne skriva med andra män som gärna ville ha sex med henne fast jag deltog eller såg på. Mkt konstigt folk på Bc,men hon valde ut en man som vi började smsa med. En dag fick han komma hit.
  • Anonym (hurkieball)
    Meatballsurgery skrev 2019-02-16 15:03:53 följande:

    33 här och jag skulle absolut ta hand om dig ;)


    M 35, samma sak här. Men aldrig med din man i samma rum. Inte äns i samma hus. 
  • Anonym (Kia)
    Anonym (Man 52) skrev 2019-02-16 12:30:01 följande:
    Tack. Jo det var mkt pirrigt och upphetsande att se henne skriva med andra män som gärna ville ha sex med henne fast jag deltog eller såg på. Mkt konstigt folk på Bc,men hon valde ut en man som vi började smsa med. En dag fick han komma hit.
    Kan tänka mig att det är något min sambo skulle gå igång på också Skrattande
    Jo, jag har förstått att det är knepigt att få svar från vettigt folk på BC. Men kul att ni lyckades! Jag hoppas träffen blev mysig och spännande och till belåtenhet för er båda.
    Det är ju häftigt att fantisera runt detta, men jag har lite svårt att tänka mig in i situationen när det blir på riktigt. Hur upplevde ni det? Stelt och konstigt/ovant i början? Hur kommer man igång liksom? Ursäkta närgångna frågor, men behöver lite hjälp på traven för att våga ta nästa steg känner jag. Å så blir jag lite pirrig när du berättar OskyldigDrömmer
  • Anonym (Kia)
    Meatballsurgery skrev 2019-02-16 15:03:53 följande:

    33 här och jag skulle absolut ta hand om dig ;)


    Tack! HjärtaDrömmer
  • Anonym (Kia)
    Anonym (hurkieball) skrev 2019-02-16 15:44:11 följande:
    M 35, samma sak här. Men aldrig med din man i samma rum. Inte äns i samma hus. 
    Det går tyvärr bort, då jag gör det här minst lika mycket för min man som för mitt eget höga nöje. Men tack ändå.
Svar på tråden Vill yngre karlar ha sex med mig, 55, lite rund, mycket kåt?