• Anonym (?)

    Skulel du som kvinna kunna tänka dig att raka fittan på salong?

    Undrar om det finns ett behov av detta?
    Att få fittan professionellt rakad på salong.

    Vad tror ni?

  • Svar på tråden Skulel du som kvinna kunna tänka dig att raka fittan på salong?
  • Anonym (Fisken)

    Absolut inte. Det går betydligt snabbare att fixa det hemma i duschen än ta sig till en salong. Hemma tar det typ 2 minuter att fixa det. Billigare är det hemma också. Vem tusan har tid att fara till en salong alla dagar för att få fittan rakad?

  • Anonym (?)
    Anonym (Fisken) skrev 2019-02-17 17:00:54 följande:

    Absolut inte. Det går betydligt snabbare att fixa det hemma i duschen än ta sig till en salong. Hemma tar det typ 2 minuter att fixa det. Billigare är det hemma också. Vem tusan har tid att fara till en salong alla dagar för att få fittan rakad?


    Tänkte att det skulle kunna bli en behaglig upplevelse. Slappna av en stund och få fittan rakad i lugn och ro medan du dricker en kopp kaffe eller te.

    Orientalisk lugn musik i bakgrunden.


  • Anonym (Fisken)
    Anonym (?) skrev 2019-02-17 17:08:10 följande:

    Tänkte att det skulle kunna bli en behaglig upplevelse. Slappna av en stund och få fittan rakad i lugn och ro medan du dricker en kopp kaffe eller te.

    Orientalisk lugn musik i bakgrunden.


    Om jag vill koppla av gör jag det hellre hemma i soffan med den musiken jag vill lyssna på. Det du skriver om skulle vara allt annat än avkopplande, snarare obekvämt och stressigt. Sen förstår jag inte vitsen med det, inom 24 timmar måste jag ändå raka igen. Att raka är nåt jag gör hemma 1-2 ggr om dagen... Att vaxa skulle jag kanske kunna tänka mej men inte raka.
  • Anonym (Fru)

    Enklast hemma o billigast som nån skrev. Men för att prova på,javisst! Är ju inte värre än att visa fittan för gynekologen eller för den unga killen som fick pierca min.

  • Anonym (Maria)

    Jag brukar gå på salong och vaxa mig brasilianskt.

  • Anonym (Maria)

    Jag brukar gå på salong och vaxa mig brasilianskt.

  • Aikido
    Anonym (Maria) skrev 2019-02-17 17:45:44 följande:
    Jag brukar gå på salong och vaxa mig brasilianskt.
    Hur kommer det sig att det heter brasilianskt? Är det för att det ibland är en djungel därnere?
  • Anonym (Maria)

    Du kan ju googla på det????det är för att det är vanligt där????

Svar på tråden Skulel du som kvinna kunna tänka dig att raka fittan på salong?