• Anonym (Guld)

    Glappkäft

    Är så trött på glappkäftar, jag ska separera och i dag på sonens fotboll kommer en för mig okända föräldrar fram och frågar när jag flyttar?! Det är då min ex sambo som springer och pratar problem vitt och brett med alla. Jag är ju inte en sån som ventilerar om mina privata angelägenheter med vitt främmande människor, men det gör hen. Osmakligt av någon att ens fråga en sån sak om jag inte själv har lett in ämnet på det. Är jag överkänslig eller vad?

  • Svar på tråden Glappkäft
  • Anonym (-----------)

    Tycker inte du är överkänslig. Både ex-sambon o de okända främmande föräldrarna verkar vara skvallerkärringar. Skulle känna mig osäker o undra över vad mer den där sambon har glappat om?!  Så jag förstår dig Ts.

  • Anonym (Guld)
    Långbenopluto skrev 2019-02-17 19:06:32 följande:

    Ja, du är överkänslig.

    Vill du inte svara så är det bara att säga det.


    Jo klart jag svarade men tycker det känns olustigt att svara om mitt privatliv till någon som jag aldrig nämnt något privat till.
  • Egon den stora

    Nej, det är väl inget man vill sprida.

    När en bekant skulle skiljas så valde hon att lägga ut hela sitt liv på facebook då att hela samhället kunde läsa. Hur kul är det egentligen.

  • Anonym (Guld)
    Anonym (-----------) skrev 2019-02-17 20:39:17 följande:

    Tycker inte du är överkänslig. Både ex-sambon o de okända främmande föräldrarna verkar vara skvallerkärringar. Skulle känna mig osäker o undra över vad mer den där sambon har glappat om?!  Så jag förstår dig Ts.


    Exakt min känsla, hur ex-sambon är vet jag ju. Hen vill ha sympati, så det får jag leva med. Men tycker det känns olustigt och lite av ett övertramp när en främling öppnar upp med den frågan till mig utan att vi någonsin pratat med varandra tidigare. Skönt att någon förstod, blev lite chockad av situationen. :)
Svar på tråden Glappkäft