• tankfull

    Vill män alltid bli uppvaktade?

    Det pratas ju en del om att kvinnor ibland får oönskad uppmärksamhet på nätet eller i verkliga livet. Finns det tillfällen då du som man inte vill få uppmärksamhet från kvinnor? Vad hade du som gift man tyckt om att bli uppvaktad och flirtad med på jobbet till exempel? Och hade du uppskattat att få pussy-pics eller erbjudanden om sex från vilken kvinna som helst på nätet?
    Om du föreställer dig en kvinna som du faktiskt inte är ett dugg attraherad av och hon verkade tycka att du var en riktig liten goding som hon ville ha, hur skulle du reagera om du fick uppmärksamhet från henne?
    Jag är inte ute efter att provocera eller anklaga män, jag bara undrar hur män egentligen tänker i såna här sammanhang! 

  • Svar på tråden Vill män alltid bli uppvaktade?
  • Skogsknyttet

    Jag skulle nog bli så paff att jag inte skulle komma mig för att göra någonting förrän jag sovit på saken.


    Ungefär som att möta små gröna män när man går till garaget.

  • tankfull
    Skogsknyttet skrev 2019-02-18 14:32:28 följande:

    Jag skulle nog bli så paff att jag inte skulle komma mig för att göra någonting förrän jag sovit på saken.


    Ungefär som att möta små gröna män när man går till garaget.


    Jag förstår att du inte är van att få uppmärksamhet från kvinnor då? Men jag menar även rent hypotetiskt, hur skulle du reagera om du fick oönskad uppmärksamhet? Eller skulle du bli glatt överraskad över en pussy-pic från en skabbig kvinna som du inte tyckte var snygg alls?
  • Skogsknyttet
    tankfull skrev 2019-02-18 20:01:15 följande:
    Jag förstår att du inte är van att få uppmärksamhet från kvinnor då? Men jag menar även rent hypotetiskt, hur skulle du reagera om du fick oönskad uppmärksamhet? Eller skulle du bli glatt överraskad över en pussy-pic från en skabbig kvinna som du inte tyckte var snygg alls?
    Jag skulle nog bli lika paff oavsett om det vore en trevlig flört eller en pussy-pic.
  • tankfull
    Skogsknyttet skrev 2019-02-18 20:07:02 följande:
    Jag skulle nog bli lika paff oavsett om det vore en trevlig flört eller en pussy-pic.
    Du vägrar svara på frågan alltså? Jag skulle också bli paff om jag fick en bild på en persons kön, men jag skulle därtill bli rätt äcklad och avtänd. Skulle inte du det?
  • Skogsknyttet
    tankfull skrev 2019-02-18 20:21:29 följande:
    Du vägrar svara på frågan alltså? Jag skulle också bli paff om jag fick en bild på en persons kön, men jag skulle därtill bli rätt äcklad och avtänd. Skulle inte du det?

    Vadå vägrar svar på frågan. Brinner det i huvudet på dig av hat och ilska?


    Nej, varför skulle jag det? Jag skiter fullständigt i bilder på folks kön. Helt ointressant. 

  • persikofjaril

    Skulle vara intressant ätt läsa fler tankar från män angående detta. Med tanke på att det på vissa (inte alla) män låter som att kvinnor borde vara tacksamma för all uppmärksamhet de får, eftersom dessa män (enligt dem själva) skulle vara det om det var de som fick uppmärksamhet.

  • Skogsknyttet
    persikofjaril skrev 2019-02-18 20:49:44 följande:

    Skulle vara intressant ätt läsa fler tankar från män angående detta. Med tanke på att det på vissa (inte alla) män låter som att kvinnor borde vara tacksamma för all uppmärksamhet de får, eftersom dessa män (enligt dem själva) skulle vara det om det var de som fick uppmärksamhet.


    Skulle snarare säga att många män är tacksamma för den uppmärksamhet de får.
  • Hans28

    Skulle inte uppskatta att få bilder av vem som helst men blir gärna uppvaktad av rätt person.

  • Postman

    Alltid trevligt om kvinnor skulle flirta lite. Jag skulle inte hetsa upp mig för några bilder så länge det inte blev fanatiskt.

  • tankfull
    Skogsknyttet skrev 2019-02-18 20:43:45 följande:

    Vadå vägrar svar på frågan. Brinner det i huvudet på dig av hat och ilska?


    Nej, varför skulle jag det? Jag skiter fullständigt i bilder på folks kön. Helt ointressant. 


    Det är enbart du som uttrycker dig aggressivt, inte jag. Så tagga ner.
    Män har nog svårt att förstå frågan. De är helt uppe i att tänka på hur orättvist det är att kvinnor får så mycket uppmärksamhet och "får ligga" att de inte reflekterar över hur de själva skulle reagera om situationen var den motsatta. 
Svar på tråden Vill män alltid bli uppvaktade?