• Anonym (Kaffedraken)

    FRÅGOR TILL MÄN

    1. Föredrar män yngre kvinnor, i t.ex 20-30 års åldern? Tänker mest på kroppen!

    2. Hur ser din drömkvinna ut och vilket beteende har hon?

    3. Är det upphetsande med hårt sex, t.ex att dra kvinnan i håret, strypa, hålla fast henne.

    4. Om du har partner: fantiserar du om andra kvinnor?

  • Svar på tråden FRÅGOR TILL MÄN
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Gudinnan) skrev 2019-02-18 11:43:29 följande:

    1. Föredrar män yngre kvinnor, i t.ex 20-30 års åldern? Tänker mest på kroppen!

    2. Hur ser din drömkvinna ut och vilket beteende har hon?

    3. Är det upphetsande med hårt sex, t.ex att dra kvinnan i håret, strypa, hålla fast henne.

    4. Om du har partner: fantiserar du om andra kvinnor?


    1. Ja, i teorin. Nej, i praktiken.

    2. Vackra ögon, sött leende.

    3. Usch, nej.

    4. En del, men det är som sagt bara fantasi.
  • Anonym (Kaffedraken)

    1. Nja, inte 20 men visst en ung och spänstig kropp är trevlig. Funktionell, små bröst, hon ska kunna göra några armhävningar och springa en mil!

    2. Typ som Malin Gramer (tv)

    3. Kan vara, inte alltid. Ibland vill jag vara undergiven och kanske bara slicka henne till orgasm utan att få något själv.

    4. Av någon anledning så fantiserar jag inte om andra, jag kollar porr och så och tänker då nästan uteslutande att det är min tjej i filmen och att det är hon som knullar. Har ingen fantasi att knulla andra.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag gillar kvinnor i alla åldrar 20-40.

    Jag gillar inte hårt sex.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Oftast har kvinnor 20-30 år snyggare kropp (väldigt individuellt), men jag föredrar inte unga kvinnor.

    Drömkvinnan är nog ganska kurvig. Jag vill känna mig trygg med min kvinna så hon får gärna ha en rejäl, mjuk byst att gosa ner mig i. Jag vill att hon är glad, snäll och varm.

    Jag vill inte strypa henne, men nån gång kan det vara upphetsande med lite hårdare tag. Men bara lite. Mer att man tar tag i henne, trycker henne mot väggen och visar hur mycket man vill ha henne. 

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Gudinnan) skrev 2019-02-18 11:43:29 följande:

    1. Föredrar män yngre kvinnor, i t.ex 20-30 års åldern? Tänker mest på kroppen!

    2. Hur ser din drömkvinna ut och vilket beteende har hon?

    3. Är det upphetsande med hårt sex, t.ex att dra kvinnan i håret, strypa, hålla fast henne.

    4. Om du har partner: fantiserar du om andra kvinnor?


    1. Hellre 30 än 20 men jag är 35 själv.

    2. Hon är ordentligt kurvig med mycket bröst och mycket rumpa. Flirtig och sensuell.

    3. Inget av det du nämner, men ger henne gärna en omgång smisk på stjärten.

    4. Ja det händer.
  • Anonym (Kaffedraken)

    1. Nej 2. Easy going (rolig, glad och nyfiken/självständig) 3. Ja, variation är trevligt. Fast grepp om kalufsen :) 4. Händer


    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Gudinnan) skrev 2019-02-18 11:43:29 följande:

    1. Föredrar män yngre kvinnor, i t.ex 20-30 års åldern? Tänker mest på kroppen!

    2. Hur ser din drömkvinna ut och vilket beteende har hon?

    3. Är det upphetsande med hårt sex, t.ex att dra kvinnan i håret, strypa, hålla fast henne.

    4. Om du har partner: fantiserar du om andra kvinnor?


    1. Nej, tror nog att jämngamla fungerar bäst tillsammans. Visst det kan väl vara trevligt med en tight ung kropp men ska man ha ett förhållande så måste det fungera på andra plan också och inte bara det sexuella.

    2. Inga direkta preferenser men än att hon ska ta hand om sig och vara kvinnlig till sättet.

    3. Det kan det absolut vara om kvinnan gillar det. Är inte direkt dominant egentligen men har lärt mig under åren att ta fram denna sida hos mig själv då min partner tänder på ganska hårdhänta tag och dominans.

    4. Jag tror dom flesta män fantiserar om andra kvinnor precis som jag tror att dom flesta kvinnor fantiserar om andra män. För mig är det dock bara fantasier och inget jag skulle agera ut på. 
  • Anonym (Kaffedraken)

    1. Föredrar män yngre kvinnor, i t.ex 20-30 års åldern? Tänker mest på kroppen!


    Kroppsligt är de oftast fantastiska, men jag kan tycka att en kvinna i som hållit sig i hyfsad form är sexigast runt 40-50.


    2. Hur ser din drömkvinna ut och vilket beteende har hon?


    Den jag dejtar nu. En positiv, fantastisk kvinna, alltid med ett leende och en positiv inställning till livet. Full av energi, men ändå lugn. Snygg som fan, len hud och helt rakad (älskart!)

    3. Är det upphetsande med hårt sex, t.ex att dra kvinnan i håret, strypa, hålla fast henne.


    Nej, bara om hon vill det. Sex ska vara ömsesidigt och respektfullt. Vill tjejen ha det hårt, så är det skönt, vill hon ha det mjukt, så är det skönt.

    4. Om du har partner: fantiserar du om andra kvinnor?

    Nej, men jag porrsurfar ibland och fantiserar och smeker mig, vilket min partner vet om. Hon använder sin dildo när vi inte ses. Vad hon fantiserar om är henes ensak.

  • Anonym (Kaffedraken)
    1. Ja, 20 års åldern alla gånger

    2. Smal, vältränad, inga utslag/ärr/defekter, jämna stora putiga bröst

    3. Ja ibland

    4. Ja alltid

    Jag var poppis i skolan och fick mycket tjejer, så det hänger kvar tror jag även fast jag borde mognat nu när jag är 40 och gift, men pg. mitt utseende (185 cm, mörk höga kindben) så får jag så mycket erbjudanden fortfarande, svårt att bara tacka nej tyvärr.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Gudinnan) skrev 2019-02-18 11:43:29 följande:

    1. Föredrar män yngre kvinnor, i t.ex 20-30 års åldern? Tänker mest på kroppen!

    2. Hur ser din drömkvinna ut och vilket beteende har hon?

    3. Är det upphetsande med hårt sex, t.ex att dra kvinnan i håret, strypa, hålla fast henne.

    4. Om du har partner: fantiserar du om andra kvinnor?


    1. Konstigt ställd fråga. Gäller detta endast män över 30 år? Jag är snart 40. Föredrar inte kvinnor mellan 20-30.
    2. Fina ögon med en sån där blick som suger fast en. Lite av en timglasfigur. Social, trevlig och intellektuell till sättet. Men gärna lite nördig och får gärna vara väldigt passionerad kring en eller flera saker. Vad har mindre betydelse.
    3. Strypa nej. Men hårt sex i övrigt är treligt. Dock inte varje gång. Det har med situationen att göra :)
    4. Det händer. Även fast jag är tillsammans med min drömkvinna.
Svar på tråden FRÅGOR TILL MÄN