• Patlu8­9
    Äldre 19 Feb 10:45
    1062 visningar
    0 svar
    0
    1062

    Behöver svar :)

    Hej gott folk! 
    Jag bor tillsammans med min sambo och hans dotter i ett hus ute på landet, huset i sig är rätt gammalt och de har byggts om två gånger. Det har börjat hända lite små roliga saker i huset dörrar som öppnats och stängts och vårt xbox har startat sig automatiskt. Jag vill inte upplevas som jag är knäpp i huvudet. Min sambos dotter har sätt ett gammalt par och jag frågade hur dem såg ut och hon hade förkläde och håret hårtuppsatt i en knutt mannen var lång och smal. Hon har sätt en liten ljus hårig pojke med trädtofflor som heter Cornelis som hon ibland sitter och pratar med på sitt rum. 
    Detta var min första fråga :) och jag vet det låter helt knäppt. Men jag kan känna av det. 

    Andra frågan :) Jag vet om att jag är mottaglig. Jag har bara svårt att förstå om det är hjärnan som spelar eller någon inbildning. Jag mediterar en del och är öppen som sagt och vet om när man ska stänga av. Men jag får upp bilder i huvudet och i hjärtat som säger något eller förklarar något.  Inatt vaknade jag tittade på klockan på mobilen och den var efter 03. Gick på toa och kom tillbaka till sängen. Jag fick upp bilder i huvudet som visade min farmor och farfars lägenhet. Min farfar som öppnade dörren log mot mig och kramade om mig. Jag går in ser farmor sitta i sin fotölj som reser sig upp och kramar mig och säger till mig du är stark, du klarar detta. Jag fortsätter i lägenheten ser stora rummet och deras stora palm bananplantan som är ett jätte träd går ut på balkongen sätter mig med farfar som tar mig på kinden jag ser alla pelargonerna som blomstrar jättefint. Jag var helt klarvaken och jag var tvungen blunda trots jag var vaken och säga att jag måste sova nu till dem. Sen bara slutade det. 
    På morgonen (idag) sitter jag tänker dricker mitt kaffe och äter min tallrik med fil och musli och sätter på lite musik på youtube, då jag får upp en bild i huvudet på farmor och farfar som står hand i hand bakom mig och ler mot mig och på något sätt tar jag mobilen och knappar in Ulla Billquist  Min Soldat. När jag gör det så pirrar hela jag och jag får sån gåshud i hela kroppen upp till mina kinder och ja känner som att någon tar mig i håret i nacken så det kliar lite. Det blev så känsligt hela denna händelse så jag börjar gråta helt under tiden denna låt spelar för då dyker bilder upp med dem. Det kändes precis som dem var där hos mig och låten bara slog mig när bilden kom upp med dem. Precis som dem ville ge något budskap men jag vet inte riktigt vad dem vill?  

    Är det någon som är duktig på sånt här? Jag behöver ha lite hjälp med detta.. 

    Ha en bra dag gott folk.. Önskar jag er 

Svar på tråden Behöver svar :)