• Anonym (Funde­rsam)
    Äldre 19 Feb 16:00
    77 visningar
    4 svar
    4
    77

    Oralsex

    Hej! Är kille och det bästa jag vet är att bli avsugen. Har turen att ha en flickvän som är helt underbar på just detta. Älskar även att slicka min tjej. Vi har relativt ofta bara oralsex ibland bara att en av oss får en skön stund och ibland båda. Brukar börja att göra det skönt för tjejen och oftast som belöning suger hon av mig och låter mig tömma mig i munnen. Hon kan även deepthroat. Hur ofta har ni oralsex? Får/ger ni bara en avsugning om killen ber om det även om ni inte råkar vara hemma just då? Deepthroatar ni? Sväljer ni eller avslutar ni utanför?

  • Svar på tråden Oralsex
  • Anonym (va)
    Äldre 19 Feb 16:49
    #1

    Varför vill du veta det?

  • Anonym (Funde­rsam) Trådstartaren
    Äldre 19 Feb 19:30
    #2

    Bara ren nyfikenhet hur folk i allmänhet ser på det hela med oralsex med att ge och ta. Tror vi har mer oralt än många andra. Men det är helt frivilligt att dela med sig av :)

  • Anonym (Haha)
    Äldre 19 Feb 19:39
    #3

    Ge och ta handlar det verkligen inte om här. Sambon vill få avsugningar ibland bara för att han råkar få stånd och då är det på något sätt mitt fel och jag måste hjälpa honom även om jag är trött och ska upp tidigt på morgonen. I början av förhållandet tog jag kanske initiativet att ge ibland men när jag märkte att jag inte fick något tillbaka så tappar man ?suget?. Gör väl det ibland vid sex fortfarande men det är inte särskilt gott om han inte brytt sig om att duscha innan. Slickar mig gör han kanske en gång per år eller så, om han vill komma snabbare. Tror att han blundar, fantiserar och försöker att återskapa någon porrfilm han sett tidigare för inte gör han det för min skull då han inte ens hittar klittan.

  • Anonym (Aktiv­erad)
    Äldre 19 Feb 21:21
    #4

    Haha låter som en p-rulle i ett tonårsrum :)

Svar på tråden Oralsex