• Anonym (Undrande)

    Vad tycker ni om smisk under samlag?

    Som rubriken säger, vad tycker ni om det?

  • Svar på tråden Vad tycker ni om smisk under samlag?
  • Anonym (Frida)

    Nä, överhuvudtaget avtändande. Upplever det som tramsigt och nästan lite sjukt med hela maktförhållandet, olydigt barn/sträng förälder.

  • toughshit

    Ja, men då ska det vara ordentligt. Avskyr män som påstår sig vara helt galna i sängen, så får man en fjantig klapp på skinkan ungefär.....

  • Anonym (Nej usch)

    Nej gillar inte det. Jag kan inte koppla det sexuellt, jag vill inte slå någon jag vill ha sex med. Jag träffade en tjej som ville ha smisk, örfilar osv. och skrek på mig att jag skulle slå henne samtidigt som vi ja...det var väldigt obehagligt. Jag föreslog att hon kunde slå, örfila, strypa sig själv istället så att vi ändå kunde fortsätta träffas och ha sex, men nej det funkade inte så tydligen. Fick inte ligga med henne mer :(

    Men om hon vill ge mig smisk eller slå mig, så kan jag vara ok med det om jag får ligga. Men det är isåfall något jag genomlider för att få ha sex, inte något jag vill. 

    jag har även genomlidit att bli påsatt med strap-on, det gjorde duktigt ont, men vadfan. Fick ju ligga efteråt.

  • Anonym (C)
    Anonym (Frida) skrev 2019-02-19 16:32:55 följande:

    Nä, överhuvudtaget avtändande. Upplever det som tramsigt och nästan lite sjukt med hela maktförhållandet, olydigt barn/sträng förälder.


    Min uppforstran spelar säkert roll men nu tänder jag på det i alla fall.
  • Anonym (Frida)
    Anonym (C) skrev 2019-02-19 16:52:25 följande:
    Min uppforstran spelar säkert roll men nu tänder jag på det i alla fall.
    Ja alla är ju olika. För mig är det en turn-off. Vet speciellt när man tittar på porrfilm och killen i filmen börjar hålla på, då brukar jag stänga av. Tyvärr verkar detta nästan ha blivit något som måste ingå i kassa amerikanska skitproduktioner.
  • Anonym (Anna)
    Anonym (C) skrev 2019-02-19 16:52:25 följande:

    Min uppforstran spelar säkert roll men nu tänder jag på det i alla fall.


    What? Fick du smisk av dina föräldrar? Visste inte de att det är olagligt?
  • Anonym (Anna)

    Jag tycker om att få smisk, både som förspel och under samlag men det har verkligen inte med förälder/barn scenarier att göra. Jag blir bara kåt av det helt enkelt.

Svar på tråden Vad tycker ni om smisk under samlag?