• Anonym (Hallå tisdag­)
    Äldre 19 Feb 17:55
    450 visningar
    20 svar
    20
    450

    Vad tycker ni är spännande med det motsatta könet?

    Kan vara vadsomhelst.

  • Svar på tråden Vad tycker ni är spännande med det motsatta könet?
  • Anonym (Hallå tisdag­) Trådstartaren
    Äldre 19 Feb 17:56
    #1

    Tycker att det fascinerande att att tjejer inte har något emellan benen, ser praktiskt och skönt ut.

  • Anonym (olikh­eter)
    Äldre 19 Feb 18:03
    #2

    Precis samma som jag anser spännande med en annan människa oavsett kön, nämligen erfarenheter, reflektioner, känslor, olikheter osv. Sen finns det klart en fascination för den manliga kroppen utöver att det bara är en annan människas kropp, som att den har lite annorlunda dofter, könsdelar och funktioner. Men detta är sekundärt och endast intressant i ett kärleksmöte och personen i övrigt intresserar mig. Tycker den manliga sexualiteten är intressant ur ett psykologiskt perspektiv för tror den skiljer sig otroligt mycket från kvinnors generellt.

  • Anonym (Freee­)
    Äldre 19 Feb 18:06
    #3

    Inget speciellt med kvinnor så, jag har väl generellt svårt att förstå dem, men det gäller nästan lite för män också. Har inga problem att prata med dem om det behövs. Försöker generellt behandla alla som egna individer, oavsett kön.

  • Anonym (Hallå tisdag­) Trådstartaren
    Äldre 19 Feb 18:08
    #4
    Anonym (olikheter) skrev 2019-02-19 18:03:06 följande:

    Precis samma som jag anser spännande med en annan människa oavsett kön, nämligen erfarenheter, reflektioner, känslor, olikheter osv. Sen finns det klart en fascination för den manliga kroppen utöver att det bara är en annan människas kropp, som att den har lite annorlunda dofter, könsdelar och funktioner. Men detta är sekundärt och endast intressant i ett kärleksmöte och personen i övrigt intresserar mig. Tycker den manliga sexualiteten är intressant ur ett psykologiskt perspektiv för tror den skiljer sig otroligt mycket från kvinnors generellt.


    På vilket sätt skiljer den tror du?
  • Anonym (Hallå tisdag­) Trådstartaren
    Äldre 19 Feb 18:08
    #5
    Anonym (Freee) skrev 2019-02-19 18:06:34 följande:

    Inget speciellt med kvinnor så, jag har väl generellt svårt att förstå dem, men det gäller nästan lite för män också. Har inga problem att prata med dem om det behövs. Försöker generellt behandla alla som egna individer, oavsett kön.


    Men nåt är väl spännande?
  • Anonym (A)
    Äldre 19 Feb 18:10
    #6
    Anonym (Freee) skrev 2019-02-19 18:06:34 följande:
    Inget speciellt med kvinnor så, jag har väl generellt svårt att förstå dem, men det gäller nästan lite för män också. Har inga problem att prata med dem om det behövs. Försöker generellt behandla alla som egna individer, oavsett kön.
    Samma här.
  • Anonym (Hallå tisdag­) Trådstartaren
    Äldre 19 Feb 18:16
    #8
    Anonym (Fokus) skrev 2019-02-19 18:15:04 följande:

    fittan


    Vad är det som gör att det pirrar när du ser fittor?
  • transp­arent
    Äldre 19 Feb 18:18
    #10

    Kvinnors bröst är spännande. Och formerna överhuvudtaget, höfter, rumpa. Hur kvinnor rör sig. Hur kvinnor låter. I olika situationer Flört

  • Anonym (olikh­eter)
    Äldre 19 Feb 18:22
    #11

    Mäns låga bild av kvinnor generellt och hur de faktiskt bara tänker med kuken blir ytterst påtagligt i denna tråden och bekräftar dessvärre vad kvinnor tänker om män:( Fruktansvärt tragiskt!

  • Anonym (Freee­)
    Äldre 19 Feb 18:34
    #13
    Anonym (Hallå tisdag) skrev 2019-02-19 18:08:41 följande:
    Men nåt är väl spännande?
    Det vet jag inte, de är i de allra flesta fallen inte intresserad av mig, så jag tar inte så stort intresse av dem.
  • Anonym (Ointr­esse)
    Äldre 19 Feb 22:33
    #14
    Anonym (Hallå tisdag) skrev 2019-02-19 18:08:41 följande:
    Men nåt är väl spännande?
    nej
  • Anonym (Kvinn­a 40+)
    Äldre 19 Feb 23:10
    #15
    +2

    Jag tycker att det är spännande att män är så olika mig i kroppen. Jag älskar att känna mig liten och nätt intill en man som har en stor kroppshydda. Gillar när jag råkar stöta ihop med en manskropp och bara känner hur massiv han är jämfört med mig. Sexigt när man ser en mans mage med den där hårsträngen som jag inte har själv. Eller en mans grövre händer.
    Det kan kittla i mig när jag hör en mans röst i telefon, en man som jag längtat efter att få prata med. Det är spännande och häftigt när många män sjunger samtidigt med sina mörka röster eller när de uttrycker sig själva och sina känslor genom musik på något sätt.
    Jag blir galen på att män inte förstår mina känslor men jag kan samtidigt tycka att det är skönt att de inte flippar ur samtidigt som jag utan håller sig lugna.
    Det är spännande att spegla mig själv i mäns blickar och få deras bekräftelse på att jag är motsatsen till dem och att det är något som de åtrår. Precis som jag åtrår dem för att de är motsatsen till mig.

  • Anonym (twang­)
    Äldre 20 Feb 06:43
    #16
    -1 +1
    Anonym (Kvinna 40+) skrev 2019-02-19 23:10:07 följande:

    Jag tycker att det är spännande att män är så olika mig i kroppen. Jag älskar att känna mig liten och nätt intill en man som har en stor kroppshydda. Gillar när jag råkar stöta ihop med en manskropp och bara känner hur massiv han är jämfört med mig. Sexigt när man ser en mans mage med den där hårsträngen som jag inte har själv. Eller en mans grövre händer.
    Det kan kittla i mig när jag hör en mans röst i telefon, en man som jag längtat efter att få prata med. Det är spännande och häftigt när många män sjunger samtidigt med sina mörka röster eller när de uttrycker sig själva och sina känslor genom musik på något sätt.
    Jag blir galen på att män inte förstår mina känslor men jag kan samtidigt tycka att det är skönt att de inte flippar ur samtidigt som jag utan håller sig lugna.
    Det är spännande att spegla mig själv i mäns blickar och få deras bekräftelse på att jag är motsatsen till dem och att det är något som de åtrår. Precis som jag åtrår dem för att de är motsatsen till mig.


    Det är sexigt när en kvinna råkar trycka sig mot en, man känner hur mjuk hon är. Och ofta mycket mindre.
    Kittlande att höra en kvinnas röst. Om hon pratar eller stönsjunger förföriskt(som många kvinnor gör numera)Tungan ute 
  • Anonym (Tacos­)
    Äldre 20 Feb 22:33
    #18
    -1

    Tycker det är spännande och sexigt när en kvinna tar initiativ. När hon tar tag i mig och situationen och trycker sig nära mig. Det är något speciellt med det.

  • Anonym (H)
    Äldre 21 Feb 05:34
    #19

    Kan inte komma på något som är spännande enbart baserat på det.

  • Anonym (P)
    Äldre 21 Feb 06:18
    #20

    Den manliga energin och kroppen. Vilken skillnad det är mot min kvinnliga. Yin och Yang :) Jag älskar att ta på allt som min sambo har som inte jag har och allt som ser annorlunda ut på honom jämfört mot på mig.

Svar på tråden Vad tycker ni är spännande med det motsatta könet?