• Honsomlängtar

    Hjälp mig tyda testet

    Denna stegring går från

    1.igår

    2.imorse

    3.nu ikväll

    Räknar ni de sista som positivt? Har nämligen aldrig fått såhär starkt. När jag plussade i november så va de starkaste jag fick som den i mitten. Men slutade tyvärr i ett ma.

  • Svar på tråden Hjälp mig tyda testet
  • Honsomlängtar
    Orkide skrev 2019-02-19 19:21:51 följande:

    Är det gravtest eller ältest?


    Förlåt glömde skriva ägglossningstest.

    Helt snurrig idag
  • Honsomlängtar
    Honsomlängtar skrev 2019-02-19 19:02:06 följande:

    Denna stegring går från

    1.igår

    2.imorse

    3.nu ikväll

    Räknar ni de sista som positivt? Har nämligen aldrig fått såhär starkt. När jag plussade i november så va de starkaste jag fick som den i mitten. Men slutade tyvärr i ett ma.


    Detta är ägglossningstest, glömde skriva det.
  • Orkide

    Det skule kanske kunna bli starkare men jag skulle tolka det som positivt. Jag har aldrig fått starkare än så på billiga äl test men jag har sett andra i trådar som fått starkare.

  • Honsomlängtar
    Orkide skrev 2019-02-19 19:26:42 följande:

    Det skule kanske kunna bli starkare men jag skulle tolka det som positivt. Jag har aldrig fått starkare än så på billiga äl test men jag har sett andra i trådar som fått starkare.


    Detta va de starkaste jag fått på ägglossningstest från testlagret sen jag började med dom i augusti. Så blev chockad
  • Honsomlängtar
    Orkide skrev 2019-02-19 19:43:14 följande:

    Ja men tolka det som positivt . Lycka till


    Tack hoppas de verkligen tar sig Denna månad. Är så redo efter mitt ma :(
  • Orkide

    Förstår Har haft ett missfall o det var hemskt. Så beklagar. Man får tänka att det var något jättefel och kropen var tvungen att stöta bort det. Vi fick också kämpa efter missfallet men nu ligger min fem månaders bebis här. Det ska du se framför dig. Målet ger motivation Håller tummarna för er

Svar på tråden Hjälp mig tyda testet