• Dendäranonym95

    KRYPER ÖVER HELA KROPPEN

    Hej! Jag har väldigt länge nu haft störd nattsömn var och varannan dag. Det är värre periodvis.

    När jag ska sova, och lägger mig i sängen eller i soffan så börjar det KLIA i ansiktet och över hela kroppen och det känns som det kryper i ansiktet och över kroppen, detta gör mig galen rent ut sagt! Jag har provat bädda rent mär det händer, duscha, vädra ja allt man kan göra. Men det hjälper fan inte! Går jag upp så slutar det. På dagarna blir det inte så när jag sitter i soffan/sängen. Utan alltid när jag ska sova. Och lägger huvudet på kuddarna eller i sängen. Det stör min sömn och hag kan inte somna, de slutar oftast med att jag får panik och går upp ur sängen och sover kanske 3 timmar på natten. Dock så händer det inte varje natt! Men det har börjat hända oftare på sistone. Ibland känns de lite konstigt i halsen också, kliar lite och irriterar lite samt att jag får täppt näsa ibland när jag ligger i sängen eller soffan.

    Jag äter inga mediciner. Jag vet inte om jag har några allergier. Jag har 2 hundar.

    Jag vet dock att min syster har kvalsterallergi och är allergisk mot hundar m.m. Hon gjorde allergitest för bara 2 veckor sedan.

    Någon som varit med om samma sak? Vad fan kan det vara?!

Svar på tråden KRYPER ÖVER HELA KROPPEN