• Anonym (Göra bort sig)

    Har ni skrivit nåt på facebook som ni ej minns?(Plakatfull)

    Som rubriken lyder.Har ni nån gång skrivit nåt på facebook eller lagt ut nåt ni ångrar på insta efter att ha druckit för mycket?Kanske rent av skrivit nåt ni ångrar och som ni ej minns? Om ni har, har ni lust att berätta? Jag la ut min snopp på min facebook efter att mitt ex blivit tillsammans med min vän.Jag hade större än honom och jag ångrar mig djupt, har ej facebook eller insta idag.Nu kan jag skratta åt det : D

  • Svar på tråden Har ni skrivit nåt på facebook som ni ej minns?(Plakatfull)
  • Anonym (ssk)

    Om du inte minns vad du gör på fyllan så behöver du en behandling för din alkoholism.

    För just black-out är ett starkt symptom på detta.

  • Anonym (dumheter)
    Anonym (ssk) skrev 2019-02-20 19:26:12 följande:

    Om du inte minns vad du gör på fyllan så behöver du en behandling för din alkoholism.

    För just black-out är ett starkt symptom på detta.


    Tramskommentar från någon som kallar sig "ssk" men troligen är en hemmasittande, kedjerökande förortsmorsa som önskar sig ett bättre liv.
    Ett liv som hon troligen aldrig kommer få, och då roar hon sig med att försöka trycka ner andra.

    Ssk va? Haha!
  • Dr Nail
    Anonym (ssk) skrev 2019-02-20 19:26:12 följande:

    Om du inte minns vad du gör på fyllan så behöver du en behandling för din alkoholism.

    För just black-out är ett starkt symptom på detta.


    Dikt. Black-out är ett starkt symptom på att man INTE kan hantera alkohol. Vana alkoholister kan det utmärkt.
Svar på tråden Har ni skrivit nåt på facebook som ni ej minns?(Plakatfull)