• Annahanna91

    När föder katten?

    Hej! Min katt är dräktig och jag har tyvärr ingen aning om vilket datum de skedde men de har gått ett bra tag nu.

    Har känt sparkar sedan kanske 2 veckor tillbaka och hon har haft mjölk i en vecka där mjöklen har runnit och torkat båda fram & bak.

    Hon är otroligt rund i magen, äter hela tiden, vill alltid vara i samma rum samt extra mysig och sover mycket. Svårt att tvätta sig tycker hon också men idag har hon tvättat sig i baken flera gånger (dock inte sedan morgon/förmiddag)

    Hur vet jag vilken dag bebisarna kommer?

  • Svar på tråden När föder katten?
  • Pentra

    Vår katthona började bli extra sällskaplig och kärvänlig de allra sista dagarna innan hon skulle kässla. Så, det kanske snart är dags... ... Med vänlig hälsning, Pentra

  • Annahanna91
    Pentra skrev 2019-02-21 02:49:37 följande:

    Vår katthona började bli extra sällskaplig och kärvänlig de allra sista dagarna innan hon skulle kässla. Så, det kanske snart är dags... ... Med vänlig hälsning, Pentra


    Tack för svar! Suttit med hela natten och hon har fått 4 underbart söta bebisar<3
  • Pentra
    Annahanna91 skrev 2019-02-21 04:56:54 följande:
    Tack för svar! Suttit med hela natten och hon har fått 4 underbart söta bebisar<3

    Grattis till tillökningen!
Svar på tråden När föder katten?