• Äldre 22 Feb 17:26
    1600 visningar
    2 svar
    2
    1600

    Borttappade babykläder å

    Hej på er

    Jag har en fråga och undrat om någon vet hur man får kontakt med en sierska edyl

    Jag skall bli farmor om en månad , skall få mott första barnbarn och är jätteglad gör det

    När jag skulle ta fram min sons ( född 1986) första babykläder , så fann jag dem inte

    Jag är helt förtvivlad , hade sparat den första och finaste kläderna , dessutom en ny klänning , inköpt i London 1986 , precis när kag fått veta att jag var gravid Jag har letat överallt och är nu så ledsen och har svårt att sova pga detta oxå Sååååå värdefullt för mig Jag har flyttat vid tre tillfällen efter detta : 2998 då jag separerade från sonens far och 2001 när jag köpte hus med min nuvarande sambo och 2017 då min sambo och jag flyttade till lägenhet

    SNÄLLA rara är det någon som vet var dessa kläder är eller vem man kan fråga om detta

    Mvh ledsen blivande farmor

  • Svar på tråden Borttappade babykläder å
  • Anonym (Jenny­)
    Äldre 24 Feb 22:31
    #1

    Tror faktiskt inte att en sierska eller någon här kan veta vad du har hemma i förrådet. Du får leta igen, verkligen gå igenom alla lådor och hoppas på att du hittar dem.

  • Anonym (L)
    Äldre 3 Mar 12:09
    #2

    Låter tyvärr som ett perfekt tillfälle att gå igenom alla förråd och garderober för att damma av och se att du inte fått smådjur bland sakerna.

    Tror du kommer hitta barnkläderna men har inte den gåvan så jag kan inte säga vart.

Svar på tråden Borttappade babykläder å