• Hejohå5324

    Mensvärken försvann?

    Hej, skulle vilja veta om någon känner igen sig i detta då jag aldrig varit med om det innan.

    Jag har haft molvärk sedan ägglossningen, och sen en vecka tillbaka har det känts mer o mer som mensvärk, mer påtagligt dem 2-3 närmsta dagarna till bim, jag hade bim i onsdags men fick ingen mens däremot så försvann mensvärken. Jag tog graviditetstest igår men det va negativt. Jag har aldrig molvärk såhär länge utan dem enda dagarna i månaden jag har ont är 2-3 dagar innan mens och ca dem 2-3 första dagar på mensen. Men nu är all värken borta och ingen mens i sikte, vad kan detta bero på?

    Har dessutom sedan bim fått väldigt mycket flytningar precis när jag vaknar, alltså precis när jag ställer mig upp rinner dem ut, och det känns precis som jag fått mens men det är bara vita lotionaktiga flytningar. Innan bim va jag snustorr o hade inte en enda flytning på ca 1 1/2 vecka.

  • Svar på tråden Mensvärken försvann?
  • Mumin4

    Jag hade molvärk innan ÄL. Det har sedan fortsatt, nu ÄL+5 fortfarande värk.

    Kan tyvärr inte testa än för att se om jag är gravid. Jag brukar aldrig ha molvärk såhär länge.

  • Hejohå5324
    Mumin4 skrev 2019-02-25 20:08:39 följande:

    Jag hade molvärk innan ÄL. Det har sedan fortsatt, nu ÄL+5 fortfarande värk.

    Kan tyvärr inte testa än för att se om jag är gravid. Jag brukar aldrig ha molvärk såhär länge.


    Samma här! Har aldrig haft det så innan så har varit väldigt fundersam denna månaden, är på bim + 5 idag, har inte testat mig sen jag fick negativt och har fortfarande ingen mens, tänkte jag ska testa på onsdag om inte mensen kommit då, vilket den inte visar några som helst tecken på att den ska..
  • Hejohå5324
    Mumin4 skrev 2019-02-25 20:08:39 följande:

    Jag hade molvärk innan ÄL. Det har sedan fortsatt, nu ÄL+5 fortfarande värk.

    Kan tyvärr inte testa än för att se om jag är gravid. Jag brukar aldrig ha molvärk såhär länge.


    Samma här! Har aldrig haft det så innan så har varit väldigt fundersam denna månaden, är på bim + 5 idag, har inte testat mig sen jag fick negativt och har fortfarande ingen mens, tänkte jag ska testa på onsdag om inte mensen kommit då, vilket den inte visar några som helst tecken på att den ska..
  • Mumin4

    Hoppas du är gravid!

    Dagarna går så sakta, vill bara testa! Och få positivt svar!

  • Hejohå5324
    Mumin4 skrev 2019-02-25 23:13:51 följande:

    Hoppas du är gravid!

    Dagarna går så sakta, vill bara testa! Och få positivt svar!


    Hoppas jag med!

    Håller tummarna för att du får ett plus denna gången. :)
  • Hejohå5324
    Mumin4 skrev 2019-02-25 23:13:51 följande:

    Hoppas du är gravid!

    Dagarna går så sakta, vill bara testa! Och få positivt svar!


    Hoppas jag med!

    Håller tummarna för att du får ett plus denna gången. :)
Svar på tråden Mensvärken försvann?