• Anonym (Kaffedraken)

    TJEJER: Hur tänker ni när ni väljer trosor?

    Blir lite nyfiken på hur ni kvinnor tänker när ni väljer vilka trosor ni ska ha på er i olika situationer och varför ni väljer dem.

    Går ni till jobbet i string eller röda spetstrosor eller bara svarta enkla bomullstrosor? Har ni förhoppningar om att en man ska bli upphetsad av trosorna ni har på er om nu kläderna faller av? I och för sig går det väl ändå ganska fort och fokus brukar väl snarare ligga på mer än bara trosorna, eller?

    Jag ser ju bara trosorna i några sekunder när jag drar av dem eller när kvinnan tar av dem innan själva akten, och då är man ju i regel redan tänd.

    Om man går runt i spetstrosor på jobbet, vad är tanken bakom det i så fall??

  • Svar på tråden TJEJER: Hur tänker ni när ni väljer trosor?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Går ni till jobbet i string eller röda spetstrosor eller bara svarta enkla bomullstrosor? Har ni förhoppningar om att en man ska bli upphetsad av trosorna ni har på er om nu kläderna faller av? I och för sig går det väl ändå ganska fort och fokus brukar väl snarare ligga på mer än bara trosorna, eller?

    Jag ser ju bara trosorna i några sekunder när jag drar av dem eller när kvinnan tar av dem innan själva akten, och då är man ju i regel redan tänd.

    Om man går runt i spetstrosor på jobbet, vad är tanken bakom det i så fall??

    Nu är jag ju ganska ung, 20 år, så kanske har med det o göra men jag köper alltid bara trosor jag tycker är sexiga, använder också endast string. Har typ 3 par som jag köpt för att få lite extra krydd i sovrummet med pojkvännen men i övrigt är det mest för att jag gillar det. Har ingen tanke bakom något av det förutom att jag känner mig bekväm i den sortens trosor och tänker inte ändra vilka trosor jag har på mig på jobbet bara för att? De är ingen som ser under mina byxor ändå. Hatar dessutom ?vanliga? trosor då det oftast blir synliga troskanter vilket jag tycker ser förjävligt ut. :)

  • Anonym (Kaffedraken)

    Sköna, svarta bomull.. ingen som ser ändå, jag känner mig bekväm, blir inga fula kanter och åker inte in å skaver i ärslet...

  • Anonym (Kaffedraken)

    Runktomte ...vem fan skulle bry sig om trosor...???

  • Anonym (Kaffedraken)

    Har ett skitigt och slitigt jobb med arbetskläder som sliter på mina underkläder så på arbetstid blir det rejäla bomullstrosor.

    Privat blir det trosor efter dagsformen, klädseln och vad jag ska göra.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Har typ inga såna där rejäla trosor... nej har mest spets o string eller mer lyxiga men arbetade... tar gärna lite sexigt på jobbet. Typ har vissa utan gren som jag trovs fint i o man vet aldrig om de ska grabskas av nån då vill jag ju vara sexig även där....

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag har rejäla och enkla bomullstrosor i alla lägen. Bra till jobb, träning och fritid. De ska vara praktiska och hålla länge.

    Brukar du själv ha spets eller string på dina Kallinge när du går till jobbet?

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag har alltid string oftast i spets när jag har trosor ( går ofta utan), jag vill känna mig snygg under och jag tycker string är skönast.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Väljer något som gör att jag får ligga mer.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Fjäril kär skrev 2019-02-23 22:13:14 följande:

    Har ett skitigt och slitigt jobb med arbetskläder som sliter på mina underkläder så på arbetstid blir det rejäla bomullstrosor.

    Privat blir det trosor efter dagsformen, klädseln och vad jag ska göra.


    Vad är det för jobb som gör att du sliter på dina trosor?
Svar på tråden TJEJER: Hur tänker ni när ni väljer trosor?