• Lollan1

    Digital skrivarcirkel

    Hej!
    Finns det fler där ute, som precis som jag, tycker om att skriva men kanske inte kommer sig för på egen hand? Jag skulle vilja starta en digital skrivarcirkel med en grupp likasinnade, en liten grupp personer som utifrån olika övningar skriver, delar med sig av texterna och ger varandra respons och pepp. Ett sätt att komma igång och ägna sig åt något man tycker om. Är det någon som skulle vilja haka på?

  • Svar på tråden Digital skrivarcirkel
  • Lollan1
    Chattisen skrev 2019-02-24 21:09:06 följande:

    Ja varför inte, skulle kunna vara trevligt.


    Kul! Hoppas fler hakar på :)
  • Lollan1

    Puffar upp för att se om någon annan skulle vara på.

    Chattisen: Har du facebook? Funderar på vilken plattform som skulle fungera bäst för en sådan grupp.

  • Chattisen
    Lollan1 skrev 2019-03-14 15:51:14 följande:

    Puffar upp för att se om någon annan skulle vara på.

    Chattisen: Har du facebook? Funderar på vilken plattform som skulle fungera bäst för en sådan grupp.


    Hehe jag har Facebook ja, men funderar på om jag vill dela den helt random.. känns lite weird faktiskt.. :)
  • Lollan1
    Chattisen skrev 2019-03-14 16:59:03 följande:
    Hehe jag har Facebook ja, men funderar på om jag vill dela den helt random.. känns lite weird faktiskt.. :)
    Jag skulle isåfall ha skrivit ut namnet på facebookgruppen här så att du hade kunnat gå med i den. Då är det ingen annan som ser din fb förutom vi i gruppen. Svårt att ha en helt anonym cirkel.
  • Confused87

    Låter som en kul idé! :) Har själv kommit igång med mina författardrömmar och vill gärna hålla kreativiteten levande.

Svar på tråden Digital skrivarcirkel