• Anonym (Ts)
    Äldre 24 Feb 23:21
    9296 visningar
    59 svar
    59
    9296

    Hur förlorade du oskulden?

    Tycker det är väldigt kul att veta hur det gick till för andra när dem hade sex första gången, ofta är det ganska roliga historier och jag har ofta tråkigt så de kan bli en rolig läsning, så dela gärna med er av er historia!

    Jag kan såklart börja med min.

    Jag va nyss fyllda 15 år, det va den 26 december och det var juldags fest på ett stort ungdomsställe där det alltid annornades stora fester med kändisar/djs osv som kom och spelade. Det fann även barer för dem som va över 18, vi minderåriga fick gömma vår sprit i skogen som va utanför.

    Jag va full och glad och dansade på dansgolvet med några killar från min klass, dem dansade även med en kompis till dem som jag aldrig hade träffat innan, en vältränad snygg kille. Han började visa ett intresse för mig och dansade mer och mer med mig, vid något tillfälle lyfte han bara upp mig från golvet och började kyssa mig. Vi höll på en del på dansgolvet men bestämde oss för att gå ut och röka, bara han och jag.

    När vi kom ut så började vi gå längre och längre ifrån folkgruppen bakom ett hus eller lada som ändå va relativt nära parkeringen. Notera att det va december men det fanns ingen snö ute. Han la sig på marken och jag tog av mig byxorna och trosorna på ena benet och skulle då rida honom, han frågade mig om jag va oskuld men dum och full som jag va sa jag nej. Det gjorde dock inte ont eller nåt men Vi hade sex så länge vi orkade tills det blev för kallt o sen låg vi bara där och försökte värma varandra. Hade under hela tiden hört hur mina vänner letade och ropade på mig och det va precis så jag hann hoppa på bussen som skulle ta oss hem.

    Sen träffade jag på samma kille igen på samma ställe nåt år senare och hade trekant med han och en annan kille.

  • Svar på tråden Hur förlorade du oskulden?
  • Anonym (Nadja­)
    Äldre 25 Feb 11:18
    #1

    Jag förlorade min oskuld för 7 år sedan. Jag var 16 och skulle komma till Sverige för att få jobb som hushållerska eller städare. Hemma i ukraina hade vi dåligt med jobb så det kändes bra att få komma till Sverige och få jobb.- Min oskuld förlorade jag i en skåpbil på vägen. Sen hade jag sex med flera olika män på vägen till Sverige - det var inte så mysigt sätt att förlora oskulden på . Sen i Sverige hade jag sex med 5-6 stycken per dag i en lägenhet i bagarmossen.

  • Anonym (14)
    Äldre 25 Feb 12:04
    #2

    Jag skäms över hur jag förlorade den, så lätt. Om en ändå väntat. Vår 14 år, rätt nyligen fyllda. En kille i klassen som var en as snygg hockey kille, var på alla tjejer. Men när han var på mig blev jag glad. . . Så på en rast i skolan gick vi hem till honom och låg. Det var absolut inte ett bra samlag. Alls. Därefter gick jag hem. Å ena sidan nöjd att "det var gjort" å andra sidan missnöjd att inte väntat på den rätta..

  • Äldre 25 Feb 12:44
    #3
    Anonym (Nadja) skrev 2019-02-25 11:18:00 följande:

    Jag förlorade min oskuld för 7 år sedan. Jag var 16 och skulle komma till Sverige för att få jobb som hushållerska eller städare. Hemma i ukraina hade vi dåligt med jobb så det kändes bra att få komma till Sverige och få jobb.- Min oskuld förlorade jag i en skåpbil på vägen. Sen hade jag sex med flera olika män på vägen till Sverige - det var inte så mysigt sätt att förlora oskulden på . Sen i Sverige hade jag sex med 5-6 stycken per dag i en lägenhet i bagarmossen.


    Jag gick i skola i Bagarmossen ????

    Men jag beklagar.

    Själv har jag oskulden kvar och funderar fortfarande över hur jag vill få bort den. Jag är öppen för förslag :p
  • hanna2­2l
    Äldre 25 Feb 13:27
    #4

    Med min första pojkvän som jag träffade när jag började gymnasiet, var 16 år. Minns jag smög förbi och hämtade kondomer i väntrummet utanför skolsköterskan då han inte vågade, sen sov vi över med varandra och hade lite taffligt men sött tonårssex, blev bättre sen...Glad

  • Anonym (Sara)
    Äldre 25 Feb 13:38
    #5
    +1

    Det var på en ungdomsgård när jag var 13 så var det disco, då dansade jag med dom populäraste killarna från min klass och sen ledde det ena til det andra och jag blev även dubbelpenetrerad vid ett tillfälle. 

  • Äldre 25 Feb 14:37
    #6
    -1

    15år på pojkrummet, första flickvännen som var 14 år. Nyktra och nervösa, det var inte super kul men blev som tur var mycket bättre med träning.

  • Anonym (Ts) Trådstartaren
    Äldre 25 Feb 15:20
    #7
    Äntligen18 skrev 2019-02-25 12:44:45 följande:

    Jag gick i skola i Bagarmossen ????

    Men jag beklagar.

    Själv har jag oskulden kvar och funderar fortfarande över hur jag vill få bort den. Jag är öppen för förslag :p


    Haha de är bara att pick and choose, inget som är det bästa alternativet egentligen, sexet kommer inte vara bra hur man än gör. ;)
  • Anonym (Nadja­)
    Äldre 25 Feb 16:16
    #8
    Äntligen18 skrev 2019-02-25 12:44:45 följande:
    Jag gick i skola i Bagarmossen ????

    Men jag beklagar.

    Själv har jag oskulden kvar och funderar fortfarande över hur jag vill få bort den. Jag är öppen för förslag :p
    Jag har lyckats ta mig ur detta och har ett vanligt jobb numera. Det finns andra tjejer som jobbar i lägenheter runt om i Stockholm och kan hjälpa dig, standard är 1500 kr.
  • Anonym (/)
    Äldre 25 Feb 16:18
    #9

    Ska berätta när jag blivit av med den. Måste hitta en kvinna som vill ha sex med mig först.

  • Anonym (Hh)
    Äldre 25 Feb 16:21
    #10

    Genom att stoppa in den i tjejen.

Svar på tråden Hur förlorade du oskulden?