• Anonym (Tom)
    Äldre 25 Feb 15:16
    830 visningar
    22 svar
    22
    830

    Varför har vi så många våldtäkter i Sverige?

    Är det inte skrämmande att våldtäktsstatistiken skjutit i höjden i det här landet efter feminismens intåg? Eftersom kvinnor i Sverige inte längre svarar på normala närmanden och inviter, och män därför har slutat vara riktiga män, är det då så konstigt att våldtäkterna ökar när det finns så liten - nästan obefintlig - erotisk laddning i det svenska samhället?

    Och jag frågar mig - och er - : hur blev det såhär??

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Varför har vi så många våldtäkter i Sverige?
  • Anonym (Hur tänkte du?)
    Äldre 25 Feb 15:44
    #1
    +4

    Ofattbart dåliga svarsalternativ!

    Ökande antal sexbrott och den kraftiga ökningen av alla typer av grova våldsbrott har att göra med kulturskillnader och liknande, det allra mesta hänger samman med de förändringar som det nya Sverige har genomgått under de senaste åren.
    Alla börjar nu inse detta.
    De som tidigare stått på barrikaderna och förnekat och försökt dölja detta faktum blir allt färre och de är inte längre lika högljudda. Även de allra flesta politiker börjar nu erkänna detta faktum, oavsett vilket parti de tillhör.

    Det går inte längre stämpla alla människor som SD:are eller rasist för att man vågar erkänna och öppet diskutera våra snabbt växande samhällsproblem,
    vi är så oerhört många fler än bara SD:are.

  • Äldre 25 Feb 15:57
    #2

    Överraskningssex? Vad är det för idiotalternativ du sätter upp? Vet du ens vad en våldtäkt är?

  • Anonym (Tom) Trådstartaren
    Äldre 25 Feb 15:58
    #3
    -1

    Det går inte att blunda för att statsfeminismen står för den största kulturskillnaden mellan män och kvinnor i Sverige idag. I andra delar av världen har kvinnor en mer förlåtande inställning till manligt närmande, där skriks det inte våldtäkt av en hand på ett lår eller en stulen kyss.

  • Anonym (Tom) Trådstartaren
    Äldre 25 Feb 16:02
    #4
    CarinaL26 skrev 2019-02-25 15:57:44 följande:

    Överraskningssex? Vad är det för idiotalternativ du sätter upp? Vet du ens vad en våldtäkt är?


    Såklart vet jag skillnaden på riktig våldtäkt och sex där kvinnan dagen efter ångrar sig för att hon tillfälligt la ner sina feministiska ideal och förlustade sig enligt sina naturliga djuriska instinkter.
  • Anonym (Emeli­e)
    Äldre 25 Feb 16:04
    #5
    +1

    Inget av alternativen.

    Men skriver jag varför så kommer jag bli kallad rasist och avstängd från forumet...

  • Anonym (Tom.)
    Äldre 25 Feb 16:10
    #6
    Anonym (Tom) skrev 2019-02-25 15:58:05 följande:

    Det går inte att blunda för att statsfeminismen står för den största kulturskillnaden mellan män och kvinnor i Sverige idag. I andra delar av världen har kvinnor en mer förlåtande inställning till manligt närmande, där skriks det inte våldtäkt av en hand på ett lår eller en stulen kyss.


    Använd gärna ett annat nick än mitt när du startar trådar. Tack.
  • Anonym (sioch­så)
    Äldre 25 Feb 16:37
    #7

    Sveriges våldtäktsstatistik är hög för att vi har en hög anmälningsbenägenhet, mindre acceptans för den sortens beteende, räknar flera saker som våldtäkt och räknar på ett sätt som ger fler "pinnar" i statistiken. Sedan har vi en stor del invandrare som är överrepresenterade hos bl.a. våldtäkter vilket kan ge en viss skillnad. Men man får vara bra tappad om man har en så dålig förståelse för statistik att man tror att man kan jämföra länders våldtäktsstatistik sådär på rak arm. 

    Så visst har feminism och våldtäktsstatistiken med viss del med varandra att göra: men på ett bra sätt. Inte för att jämställdhet har fått stackars män att tvingas till att begå våldtäkter för att dom inte längre kan komma undan med att tafsa på tjejer eller "sno kyssar"

  • Äldre 25 Feb 16:41
    #8
    Anonym (Tom) skrev 2019-02-25 15:16:10 följande:

    Är det inte skrämmande att våldtäktsstatistiken skjutit i höjden i det här landet efter feminismens intåg? Eftersom kvinnor i Sverige inte längre svarar på normala närmanden och inviter, och män därför har slutat vara riktiga män, är det då så konstigt att våldtäkterna ökar när det finns så liten - nästan obefintlig - erotisk laddning i det svenska samhället?

    Och jag frågar mig - och er - : hur blev det såhär??


    Vet du verkligen inte det enkla svaret på din rubrik?
  • Äldre 25 Feb 17:50
    #9

    Men Tom, det där var väl onödigt.


    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Äldre 25 Feb 17:56
    #10

    Ännu en bitter man som har svårt att attrahera kvinnor och skyller detta på femenismen..

Svar på tråden Varför har vi så många våldtäkter i Sverige?