• hemlig 123456

    Magkänslan

    För några år sedan träffa jag en man som var ett par år yngre än mig. Vi hade varit tillsammans flyktigt när vi var väldigt unga men tappat kontakten där och då. Här och nu tog han mig med storm. En helt underbar man som tog hand om mig på absolut bästa sätt. Vi flytta ihopa ganska omgående. Vi gick även och gifte oss 1 1/2 år efter vi träffats. Några veckor efter vårt bröllop åkte vi på bröllopsresan. I juni.Så underbart och jag njöt. Ja till att börja med i allafall. Tyckte där och då att det var lite väl mycket fokus på alla andra tjejer än det var med mig. Jajaja jag var väl bara känslig tyckte jag men magkänslan sa mig något annat. Hemma igen rullade det på som innan men jag hade fått en misstanke att allt inte stod rätt till. I september åkte jag iväg några dagar med jobbet. Väl hemma igen tog jag hans telefon för att kolla vilken aktivitet som hade skett när jag varit iväg. Detta var första gången jag gjorde det. Oj, här hittade jag konversationer å dyl på snapp, instagram etc. Allt med heta unga tjejer. Blev tokig på honom Konfrontera honom om detta för det var ju vad vi kalla otrohet. Krävde att få hans lösen till datan. Fick det. Satt å gick igenom den hela dagen han var på jobb. Hitta hur mycket som helst där han sökt kontakt å även visat sig i cam där han runkar. Efter ett enormt sökande så hittade jag en mapp eller vad det var. När jag tryckte på den så kom frågan upp om jag ville återställa. Japp det vill jag. Upp kommer en hel rada med video. Inte vilka som helst. På barn!!!!! 63 filmer med sjuka sjuka handlingar. Han kom hem från jobb och jag konfrontera honom. Han erkände. Jag var helt galen. Drog ut honom i bilen. Körde upp honom på psyket å skrek till dom att de skulle låsa in denna jävla pedofilen. Körde hem. Gjorde en polisanmälan.( Villkorlig dom med 12800 i böter) Polisen kom och hämta hans dator. La in om skilsmässa. Hur mycket man än lyssnar på sin magkänsla så vill man inte ha rätt. Nu hade jag det tyvärr. Hela min värld slogs samman där och då. Jag är samtidigt väldigt glad att jag hitta de. Pedofiler är de som är bäst på att dölja sin läggning

  • Svar på tråden Magkänslan
  • Anonym (Haggan)

    Det är avskum jag skulle njuta av att tortera.

  • Canadasvensk

    Fan vad starkt gjort av dig!

    Fruktansvärt det du har gått igenom men som sagt, väldigt starkt gjort av dig.

    All heder åt dig och jag hoppas du kan gåvidare i livet utan att fundera på skitstöveln!

  • Anonym (Rödluvan)

    Fy vad hemskt och tur du tog dig ur det.

    Ja magkänslan är viktig.

  • Anonym (loopie)

    Så starkt av dig!

    Jag hittade barnporr på mitt ex dator. Jag var väl unga 20 och köpte hans historia om att det var något virus. Så jävla korkad jag var!

    Men ja, magkänslan ska man nog lita på!

  • Canadasvensk
    Anonym (loopie) skrev 2019-03-13 14:23:57 följande:

    Så starkt av dig!

    Jag hittade barnporr på mitt ex dator. Jag var väl unga 20 och köpte hans historia om att det var något virus. Så jävla korkad jag var!

    Men ja, magkänslan ska man nog lita på!


    Hoppas du anmälde. Om inte så är det aldrig försent...
  • Anonym (loopie)
    Canadasvensk skrev 2019-03-13 20:12:44 följande:

    Hoppas du anmälde. Om inte så är det aldrig försent...


    Jag anmälde för två år sen. Alltså nästan 15 år senare. Bättre sent än aldrig, antar jag...
  • Anonym (G)
    Anonym (loopie) skrev 2019-03-14 07:54:19 följande:
    Jag anmälde för två år sen. Alltså nästan 15 år senare. Bättre sent än aldrig, antar jag...
    Det är det ja.
Svar på tråden Magkänslan