• Anonym (G)
    Äldre 27 Feb 13:38
    1455 visningar
    74 svar
    74
    1455

    Fråga till er som är ofrivilliga oskulder

    Ni som är ofrivilliga oskulder (gäller både män och kvinnor), är ni avundsjuka på de som har sex?

    Vad gör ni för att ändra på situationen?

  • Svar på tråden Fråga till er som är ofrivilliga oskulder
  • Anonym (Hmmm.­...)
    Mon 1 Apr 2019 21:53
    #61
    Anonym (Lejejdndi) skrev 2019-03-20 21:05:47 följande:

    Skulle 25 vara sent för att hitta en partner? De flesta satsar ju stadigt vid 30.


    Var många på gymnasiet som hade pojk- flickvänner. Alla utom jag typ.
  • Anonym (olika­)
    Mon 1 Apr 2019 22:44
    #62
    Anonym (Hmmm....) skrev 2019-04-01 21:53:27 följande:
    Var många på gymnasiet som hade pojk- flickvänner. Alla utom jag typ.
    Jag ser bra ut, var glad och social men helt ointressant utan blev friendszonad. De tjejerna avskydde jag upp i vuxen ålder.
  • Anonym (olika­)
    Mon 1 Apr 2019 22:52
    #63
    Anonym (Hmmm....) skrev 2019-04-01 21:51:21 följande:
    Man går inte fram och frågar tjejer om de vill ha sex. Man har sex när läget är rätt och det ena leder till det andra = sex.

    Jag har med egna ögon sett manliga kollegor peka ut en tjej och 5 min senare är de på väg för att knulla. Jag pekade ut kvinnor och de plockade dem som mogen frukt.

    En av dem sa rakt ut att nu jävlar blir det åka av gumman! Hon skrattade förtjust och vips var de på väg till hotellrummet.

    Han sa: Mitt enda råd är att ALDRIG be om att få knulla. Kvinnor vill att du tar kommandot och kör över dem rejält i sänghalmen. Jag tyckte han verkade helgalen men det verkar ju funka för honom.


    Hade jag som också ser hyggligt bra ut gjort samma sak hade jag förmodligen blivit polisanmäld.


    Vissa män har DET och andra inte oavsett vad ni kvinnor säger.


    Då kommer samma gamla uttjatade mantra:


    Jobba på din självsäkerhet, personlighet och ha humor...


     

  • Anonym (Tjo)
    Tue 2 Apr 2019 00:01
    #64
    Anonym (Lejejdndi) skrev 2019-03-01 18:19:13 följande:

    Det är omöjligt att få sex om man är man.


    Min man har det 3 gånger i veckan... i 10 år.

    Vet ingen relation som är sexlös
  • Anonym (Lejej­dndi)
    Tue 2 Apr 2019 02:30
    #65
    Anonym (Tjo) skrev 2019-04-02 00:01:13 följande:

    Min man har det 3 gånger i veckan... i 10 år.

    Vet ingen relation som är sexlös


    En minoritet av alla killar är i en relation.
  • Anonym (-..-)
    Tue 2 Apr 2019 02:55
    #66
    Baltivia skrev 2019-03-31 21:33:54 följande:
    Jag är 184 cm lång, alltså strax över genomsnittet. Det jag har fått höra är att jag bland annat ser ut som en creep, särbarn och skräck för fåglar.

    Enligt mig så beror det på både mig och andra. 
    Du kan inte göra som kvinnor och bli bra på smink? Skulle vilja påstå att majoriteten av kvinnorna är ganska oattraktiva, men att både smink och klädval gör en otrolig skillnad. 
  • Anonym (Tolkn­ingsfö­reträd­e för kvinno­r på FL)
    Tue 2 Apr 2019 04:23
    #67
    Anonym (Tjo) skrev 2019-04-02 00:01:13 följande:
    Min man har det 3 gånger i veckan... i 10 år.

    Vet ingen relation som är sexlös
    Det finns gott om sexlösa relationer även om du tror det.
  • Anonym (Rödlu­van)
    Tue 2 Apr 2019 05:14
    #68
    Anonym (Hmmm....) skrev 2019-04-01 21:51:21 följande:

    Man går inte fram och frågar tjejer om de vill ha sex. Man har sex när läget är rätt och det ena leder till det andra = sex.


    Håller med. Verkligen obehagligt att bli tillfrågad "out if the blue"...

    Låter som om det finns en diagnos i botten här. Inget illa ment.
  • Anonym (Hoppl­a)
    Tue 2 Apr 2019 09:01
    #69
    +1
    Anonym (olika) skrev 2019-04-01 22:52:11 följande:

    Jag har med egna ögon sett manliga kollegor peka ut en tjej och 5 min senare är de på väg för att knulla. Jag pekade ut kvinnor och de plockade dem som mogen frukt.

    En av dem sa rakt ut att nu jävlar blir det åka av gumman! Hon skrattade förtjust och vips var de på väg till hotellrummet.

    Han sa: Mitt enda råd är att ALDRIG be om att få knulla. Kvinnor vill att du tar kommandot och kör över dem rejält i sänghalmen. Jag tyckte han verkade helgalen men det verkar ju funka för honom.


    Hade jag som också ser hyggligt bra ut gjort samma sak hade jag förmodligen blivit polisanmäld.


    Vissa män har DET och andra inte oavsett vad ni kvinnor säger.


    Då kommer samma gamla uttjatade mantra:


    Jobba på din självsäkerhet, personlighet och ha humor...


     


    Vissa personer är helt enkelt bra på att se vilka som kan tänka sig tillfälligt sex. De går på rätt person.

    Jag har i princip aldrig råkat ut för att män kommer fram och försöker få omkull mig. De ser ju direkt på mig att jag inte är intresserad av något snabbt skjut på ett hotellrum. De försöker inte ens. Undantaget något enstaka fyllo och en kille som bokstavligen gick från den ena till den andra tjejen och frågade rakt ut.

    Många män som inte har så stor framgång själva tror att vissa killar kan få vilken kvinna som helst i säng direkt bara de är tillräckligt självsäkra och snygga. Som nån sorts magisk psykologi. Det är totalt fel. 

    Magin ligger i att de männen kombinerar sitt utseende och sin självsäkerhet med förmågan att avläsa vilka kvinnor som kan tänkas vara med på noterna. Det är därför det ser ut som att de lyckas med vem som helst. För att de hoppar över alla som de vet skulle neka.
  • Tue 2 Apr 2019 11:14
    #70

    Jag är kille, ca 36år och oskuld,

    Jag känner ingen direkt avundssjuka till andra.

    Man har kommit till det stadiet där sex inte är det primära man tänker på och saknar, utan det är närheten i allmänhet. Jag har aldrig dejtat någon eller haft någon relation.

    Jag vill veta hur det känns att någon annan tycker om mig på ett romantiskt plan. Jag tror att självförtroendet är lågt pga att man aldrig har fått denna typen av bekräftelse. Hade man åtmindstånde en endaste gång varit med om att en tjej tyckte man var snygg eller potentiellt pojkvänsmaterial så hade nog självförtroendet sett helt annorlunda ut. Då hade man svart på vitt att det går i alla fall.

    Jag försöker var social och pratar med tjejer på fester och så, men det känns inte som att de är så intresserade. Antingen är det jag som inte är duktig på att prata, eller så är det helt enkelt inte sugna på att prata med mig. Det kan ju bero både på mig eller att de helt enkelt inte är så sugna på att prata med någon de inte känner sedan innan just då. Man har lärt sig med åren att bli bättre på att läsa av det där, och inte stå och tjata på tjejer som inte vill prata med en.

    Just nu så känns det heller inte längre som att någon tillfällig sexuell kontakt är så intressant. Jag är mer sugen på att lära känna någon och känna någonting för henne först. Det har inte att göra med att jag sparar mig till "den rätta" eller att jag vill att första gången ska vara speciellt, utan mer att jag tror att jag skulle må bättre av att göra så.

  • Thu 11 Apr 2019 10:29
    #71
    Anonym (-..-) skrev 2019-04-02 02:55:22 följande:
    Du kan inte göra som kvinnor och bli bra på smink? Skulle vilja påstå att majoriteten av kvinnorna är ganska oattraktiva, men att både smink och klädval gör en otrolig skillnad. 
    Ett bra klädval är A och O för mig. Däremot skulle jag aldrig kunna tänka mig använda smink eller nån slags make-up överhuvudtaget.
  • Wed 17 Apr 2019 10:57
    #73
    Anonym (Cathy) skrev 2019-04-11 10:41:27 följande:

    Vad ledsen jag blev av att läsa den här tråden... Tänk vilken skillnad det är på att vara kille och tjej. Jag var 10 första gången en kille körde upp en kondom i handen och tittade på mig med intensiv blick. Och sen har det bara fortsatt. Hade legat med över 100 personer om jag sagt ja till alla. Men jag blir verkligen förundrad över att det ska behöva vara så svårt att få till ett samlag bara för att man är kille. Det är nästan så att jag får lust att träffa er alla och erbjuda lite kvinnlig närhet.


    Det är inte svårt att få till ett samlag för att man är en kille. Jag får inte till något för att min utsida har allvarliga brister och det har jag fått bekräftat av kvinnor. Trodde i början att det kanske har varit något fel i mitt beteende, men när det gäller beteende och attityd så får jag bara positiva ord.

    Jag tycker att man som kille inte får sex beror på:
    1. Dåligt beteende/personlighet.
    2. Lågt självförtroende. Man har dock inte ett högt självförtroende om man ljuger för sig själv om att något är bra när egentligen är det inte.
    3. Man är ful (Som jag).
    4. Kvinnor finner killen ointressant helt enkelt.
  • Wed 17 Apr 2019 18:17
    #74
    Anonym (Cathy) skrev 2019-04-11 10:41:27 följande:

    Vad ledsen jag blev av att läsa den här tråden... Tänk vilken skillnad det är på att vara kille och tjej. Jag var 10 första gången en kille körde upp en kondom i handen och tittade på mig med intensiv blick. Och sen har det bara fortsatt. Hade legat med över 100 personer om jag sagt ja till alla. Men jag blir verkligen förundrad över att det ska behöva vara så svårt att få till ett samlag bara för att man är kille. Det är nästan så att jag får lust att träffa er alla och erbjuda lite kvinnlig närhet.


    Jag kan bara gratulera att du är född till kvinna. Om det finns ett andra liv efter döden så hoppas jag att jag blir kvinna nästa gång.
Svar på tråden Fråga till er som är ofrivilliga oskulder