• ScP87

    Positivt test eller negativt test?

    Jag tog precis ett gravidetets test dock inte morgon test.

    Hade en sticka från babyplan och sen både cb early och sen vanlig cb test.

    Tog cb testen då jag får ett kraftigt positivt test av stickan. Men till min förvåning så är det negativt på båda tester från cb så blir så klart förvirrad.

    Till det hela så har jag aldrig fått ett så starkt positivt på något av mina test som jag har testat innan så jag ser om det är ett spöktest.

    Kan ni hjälpa mig?

    De rosa är gt och de gärna är ät sen är det cb testen.

    Vad ska jag tro om detta är det negativt eller är jag gravid?

  • Svar på tråden Positivt test eller negativt test?
  • ScP87
    Långbenopluto skrev 2019-02-27 14:13:16 följande:

    Hur många dagar är du över mensen?


    Jag vet inte riktigt då jag har oregelbunden mens så vet inte riktigt men misstänkte att jag hade ägglossning vid den omkring 14/2 tog ägglossning tester (den gröna) från måndag den 17 men då varndet lite starkt men sen svalnade ner och nu när jag tog ett idag så är det ju positivt ,sedan förra helgen har jag mått illa till och från tills nu. Har känt mig trött och yr till och från också.
  • Långbenopluto
    ScP87 skrev 2019-02-27 14:18:20 följande:
    Jag vet inte riktigt då jag har oregelbunden mens så vet inte riktigt men misstänkte att jag hade ägglossning vid den omkring 14/2 tog ägglossning tester (den gröna) från måndag den 17 men då varndet lite starkt men sen svalnade ner och nu när jag tog ett idag så är det ju positivt ,sedan förra helgen har jag mått illa till och från tills nu. Har känt mig trött och yr till och från också.
    Ok, du får nog vänta några dagar till och ta ett nytt test.
Svar på tråden Positivt test eller negativt test?