• Ronja8745

    Positivt gravtest efter 20 sekunder

    Jag tog ett graviditetstest i morse och det tog ungefär 20 sekunder innan det visade två starka streck. Det stod att man skulle vänta 1 minut innan man läste av resultatet. Jag stod och kollade på testet länge och det visade fortfarande lika starkt. Är det alltid positivt om det är två starka streck?

  • Svar på tråden Positivt gravtest efter 20 sekunder
  • Anonym (Men...?)

    Men det är väl klart. Om du tänker efter riktigt noga, så förstår du nog det själv också.

  • Ronja8745

    Jag blir så nojig bara, kan inte ta in det riktigt då jag och min sambo har kämpat för ett positivt test så länge ???? Tack för ditt svar!

  • Anonym (Men...?)
    Ronja8745 skrev 2019-03-01 09:35:18 följande:

    Jag blir så nojig bara, kan inte ta in det riktigt då jag och min sambo har kämpat för ett positivt test så länge ???? Tack för ditt svar!


    Ok, då kan jag ha lite överseende med hur du tänkte. Grattis till graviditeten!
  • Andreas Andersson

    Jag förstår att det ka vara jobigt. Jag som utbilda dicktor vet att det är ingen fära. Självklart så ääääääar de lite skumt, men min katt är märkligare. Hon dricker mitt piss efter jag har gåt på tialett så det är inget farligdgt. Andas in och utt så bliir allt okej/////////Hälsa barnet puss och kram din ANdErS<3333

Svar på tråden Positivt gravtest efter 20 sekunder