• Anonym (Naken)

    Hur många trivs bäst att vara nakna

    Jag tycker det är så skönt att vara naken är det några fler än jag som tycker det,ni får gärna skriva kön och ålder

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många trivs bäst att vara nakna
  • Anonym (Bomull)

    Nej det är inte skönt att vara naken, svettigt och skaver, tunna, lätta kläder är skönast.

  • Anonym (Yes)

    Så skönt och vara naken hemma, vi smeker varandra när vi känner för det. Inget konstigt med det.

  • RoBo1
    Anonym (Naken) skrev 2019-03-03 15:16:58 följande:

    Jag tycker det är så skönt att vara naken är det några fler än jag som tycker det,ni får gärna skriva kön och ålder


    Och ditt kön och ålder ?
  • flygrl

    Nej, jag föredrar va påklädd hemma dels för jag e ganska frusen av mig dels för det inte känns ok att sätta sig naken i tex. soffan. Kläder finns av en anledning.

  • BertR

    Går ofta naken när möjlighet ges. 


    Som naturist har jag lärt mig att man sitter aldrig utan något skydd på stolen, oftast har men en handduk med sig.


    Naturist.

  • Anonym (Naken)
    RoBo1 skrev 2019-03-04 05:58:43 följande:

    Och ditt kön och ålder ?


    Man på 48-år solar och badar naken på sommaren
  • Anonym (kroppar är rätt äckliga)

    Gillar inte att vara naken pga att hud och slemhinnor är känsliga. Tycker inte heller om att se min kropp i rörelse eller andras för den delen. Tycker människokroppar överlag är ofräscha och lätt luktar illa och ser oattraktiva ut. Undantagsvis när man har sex vid vissa tillfällen men har helst kläder då också. sexiga saker.

  • flygrl
    BertR skrev 2019-03-04 18:05:54 följande:

    Som naturist har jag lärt mig att man sitter aldrig utan något skydd på stolen, oftast har men en handduk med sig.


    Låter vettigt.
  • Anonym (H)

    Föredrar att vara utan strumpor och bh, men gärna övriga kläder på mig hemma.

  • Arjahi

    Som naturist går man inte naken jämt, men utnyttjar möjligheten när den ges. Inte minst på sommarhalvåret. Min ålder och kön är ointressant i sammanhanget.

  • Anders 386

    Jätteskönt att vara naken utomhus när det är varmt och solen skiner. Det är väl just känslan av värmen på den nakna kroppen som är så behaglig. Bada naken är också en jättehärlig känsla. Men jag upplever ingen speciellt skön känsla att vara naken inomhus - där är kläderna alltid på. 

Svar på tråden Hur många trivs bäst att vara nakna