• Mumin4

    Molande värk...

    ÄL+14 idag. Ömma bröst, mest vänster, och yr. Molande värk som blivit intensivare sen igår.

    Men detta kan ju också vara ett tecken på att mensen är på gång...

    Min värk är molande. Ungefär så som jag har vid ägglossning. Men på nåt sätt är den ändå annorlunda. Utan att det låter konstigt nu så är det lite så som det kan kännas i livmodern efter en kraftig orgasm. Om ni förstår vad jag menar?

    Vet inte om jag ska våga mig på att ta ett gravtest...

  • Svar på tråden Molande värk...
  • Mela88

    Har precis som du. Vet inte riktigt när jag har BMI men borde vara nu i veckan! :) jag brukar inte känna såhär innan mens så hoppas det har tagit sig nu :)

  • Mumin4
    Mela88 skrev 2019-03-05 17:46:05 följande:

    Har precis som du. Vet inte riktigt när jag har BMI men borde vara nu i veckan! :) jag brukar inte känna såhär innan mens så hoppas det har tagit sig nu :)


    Har du testat nåt?

    Vet du vilken dag efter ÄL du är på?
  • Mela88

    Jag testade idag med en sån sticka man kan ta samma dag man har BMI. Men blev ett minus. Men tänkte ta ett sånt som visar veckor imorgon. De ska kunna via innan BMI. Vet inte riktigt när jag har BMI tyvärr. Men inne på dag 27 efter senaste mensens start nu

  • Mumin4
    Mela88 skrev 2019-03-05 19:53:01 följande:

    Jag testade idag med en sån sticka man kan ta samma dag man har BMI. Men blev ett minus. Men tänkte ta ett sånt som visar veckor imorgon. De ska kunna via innan BMI. Vet inte riktigt när jag har BMI tyvärr. Men inne på dag 27 efter senaste mensens start nu


    Jag är inne på dag 25. Tog ett testa tidigt idag, negativt.

    Vågar inte hoppas på graviditet. Tror BIM är i dagarna.

    Mensen kommer nog snart.
  • Mela88

    Känner lite samma! Tittar efter blödningar varje gång jag är på toa. Har ni försökt bli gravida länge?

  • Mumin4
    Mela88 skrev 2019-03-05 21:16:56 följande:

    Känner lite samma! Tittar efter blödningar varje gång jag är på toa. Har ni försökt bli gravida länge?


    Inte så länge, några månader. Vårt första gemensamma. Jag är äldre så känner stress tyvärr.

    Ni då?
  • Mela88

    Vårt första gemensamma med. Jag har två barn från ett tidigare förhållande. Nej detta är faktiskt vårt första försök. :)

  • Mumin4
    Mela88 skrev 2019-03-05 22:59:53 följande:

    Vårt första gemensamma med. Jag har två barn från ett tidigare förhållande. Nej detta är faktiskt vårt första försök. :)


    Där ser man. Rätt lika då. Jag har också två barn sen tidigare.

    Har du stora barn då eller yngre? Är du äldre eller yngre? Svara bara om du vill
  • Mela88

    Testade igen med clear blue. Minus igen. Nu får jag ha lite is i magen innan nästa test. Men antar väl att mensen är på gång. Kroppen kan vara elak ibland :/

Svar på tråden Molande värk...