• Anonym (ANONYM TRÅDSTARTARE)

    Vad är bra förspel för er killar/män?

    Hej, jag undrar vad bra förspel för er killar är, Ni tjejer får också svara hur ni gör era förspel.

    Gärna i detalj.

  • Svar på tråden Vad är bra förspel för er killar/män?
  • Anonym (vem behöver förspel?)

    Helt ofattbart hur en sån här tråd kan vara utan några svar.

    Trodde detta var mäns favoritintresse...fast klart förspel är kanske överkurs;)

  • Anonym (Nl)
    Anonym (ANONYM TRÅDSTARTARE) skrev 2019-03-05 22:49:26 följande:

    Hej, jag undrar vad bra förspel för er killar är, Ni tjejer får också svara hur ni gör era förspel.

    Gärna i detalj.


    Göra det som man önskar. Gärna överraskande. Striptease, avsugningar på tåg etc
  • man i göteborg

    Älskar mycket kyssar och smek. Gärna mycket oralt. Överraskning, sensuellt, bygga upp stämning och känsla. Ta god tid med förspel!

  • Anonym (Ta på sig själv)

    Att ta på sig själv funkar för kvinnor. Smek dig själv framför honom.

  • Anonym (k)

    Något som skulle vara otroligt spännande för mig hade vart om jag blir överraskad när jag minst anar det.

    tex, hon ropar på mig från sovrummet, när jag kommer in ligger hon där redan naken och kör med en dildo! Det skulle göra mig otroligt kåt.

  • Elefantmannen2

    Börja med vad du själv skulle tycka om. Läs av partnern. Inse att män har lika många erogena zoner som kvinnor. 
    Gå inte direkt på kuken. När du väl kommer dit handlar det om att lära dig vad just din partner föredrar. Precis som med kvinnor. 

  • Anonym (Hmm)

    Vi provade att hångla! Alltså riktigt gammeldags hångel me kläder på Säkert minst en timme eller två ...
    Sedan gick vi och duschade och forstsatte nakna.... helvete vd det tog fäste ..
    Hon var inte våt - hon hade fan vattenplaning.
    Blev en snabbis på köksbordet morgonen efter också ....
    Ge henne tid är väl mitt tips ... du får trippelt tillbaka! Minst!!!
    DET var förspel. Glöm kjol utan trosor och instoppat ägg med fjärr - detta var myyyyycket bättre!

  • Dreamingman

    Ett bra förspel är när min fru sms:ar och frågar om vi ska kolla lite vuxenfilm ikväll och skickar en smiley. När hon smeker mig i skrevet utanpå jeansen när ingen ser. När hon nyper mig i rumpan i köket när ingen ser. Att hon visar att hon vill ha mig och är kåt. Samma sak i sängen, exakt vad hon gör fysiskt är lite sekundärt, utan hur hon gör det är viktigast. När saker görs med inlevelse.

  • Anonym (Åke)

    När frun ställt fram den stora flaskan glidmedel på sängbordet
    det är det bästa förspelet jag vet

  • Anonym (Kvinna 51 år)

    Haha...jag smyger upp bakifrån på min man och pussar honom i nacken samtidig som jag kör ner mina händer i hans framfickor och smeker honom genom fickorna. Han ÄLSKAR det verkligen.
    Eller när vi kollar en fotbollsmatch....när halvleken är slut och jag viskar: Ska vi se hur långt vi hinner i pausen ? Han går igång direkt..
    När vi gått och lagt oss på kvällen ( vi sover båda i pyjamas ) och han scrollar lite på sin mobil då slänger jag av mig täcket och tar av mig pyjamasen och säger: Nu fryser jag   Då är han inte sen att värma mig.
    Och ja jag smeker igång honom som vanligt också förstås...han tar aldrig något intiativ alls så ska det bli sex så ligger det på mig. 

  • Tom Araya
    Anonym (ANONYM TRÅDSTARTARE) skrev 2019-03-05 22:49:26 följande:

    Hej, jag undrar vad bra förspel för er killar är, Ni tjejer får också svara hur ni gör era förspel.

    Gärna i detalj.


    Jag är väldigt simpel... ta på min kuk, sug min kuk...det räcker.

    Vill man variera lite, så kan hon...
    -Strippa och smeka sig själv
    -Gnida sig mot mig och viska snusk i örat
    -Visa att hon är undergiven och säga att hon varit väldigt olydig...tar emot smisk...
    -Lutar sig fram och drar ner byxor och trosor
    -Går med kjol eller klänning utan trosor
    och sedan
    tar på min kuk och suger
    eller
    Ställer sig på alla fyra över mig där jag ligger på rygg i sängen och tar min kuk i munnen...

Svar på tråden Vad är bra förspel för er killar/män?